Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde eggløsning 23-24 des, kan teste nå med regelmessig syklus på 28dager. Men er så redd for nok en skuffelse. Prøvd siden september. Har to barn fra før som kom på første forsøket :-) Alle gangene har jeg sittet å kjent på kroppen etter symptomer. Men hver gang er det tante rød som har vært på vei! Denne gangen er det litt annerledes, ømme bryster, 4 dager med hode pine, 2 dager med murringer og stikking. Ekstremt trøtt og slapp. All ventingen og håpet gjør meg gal! Minst 3 ganger om dagen tenker jeg att det bare er innbilning, sikkert tante som er på vei IGJENN! Hvordan får dere dagene til å gå fort??

*Sitter jo bare her med håpet mitt*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144109292-%C3%A5%C3%A5%C3%A5-som-jeg-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leelu30

Du er ikke alene :) skulle også ha eggløsning 23 des - og forventa mensen idag. Ingen mensen enda... :) forrige syklus var veldig lang, 35 dager, så da hadde jeg ikke eggløsning før dag 22 ... Så jeg prøver å smøre meg med tålmodighet ;) pleier å ha 28 dagers syklus.. Har du testa?

Annonse

Gjest Leelu30

Gratulerer med positiv test :)

Hos meg dukket mensen opp idag. Dag 30 i syklusen, så da er det bare å se frem mot en ny pp :) Flaks for meg at vi er i Liverpool i forkant av eggløsning som er beregnet til 21. jan. Mannen reiser også offshore 21. januar, så håper vi treffer neste måned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...