sug lut Skrevet 5. januar 2014 #26 Skrevet 5. januar 2014 Kjenner jeg lurer mest på hvordan de får plass. *ønskesegstørrebad*
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #27 Skrevet 5. januar 2014 Nå må dere ikke ta av da damer Jeg er vokst opp i et hjem hvor kropp er fy og skam, lærte ikke noe jeg. Så her hjemme er jeg ikke nøye på det med egne barn. Låser ikke døra når jeg dusjer osv, de er fra 7 år og nedover. Kropp skal være noe naturlig, noe vi kan prate om, men jeg presser meg ikke på de. Kanskje han er vant til dette og syns det er normalt. Blir nok ikke voldtektsmenn av den grunn Anonymous poster hash: 82a02...049 Det er altså forskjell på å ikke låse baderomsdøren (og risikere at poden tilfeldigvis kommer inn) enn å dusje SAMNEN MED sin 14 åring altså... Anonymous poster hash: ac6bf...464
HvittHus Skrevet 5. januar 2014 #28 Skrevet 5. januar 2014 Dette er absolutt ikke greit og denne moren bør motta foreldreveiledning. Det bør sendes en bekymringsmelding hvis man er sikker på at historien er sann.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #29 Skrevet 5. januar 2014 Trolle-tråd. Og vær så snill HI, ikke skriv sammenS. Det er det verste jeg hører. Anonymous poster hash: 3f088...dc4
*piami* Skrevet 5. januar 2014 #30 Skrevet 5. januar 2014 Skjønner ikke at noen kan sammenligne dette med og dusje med ulåst dør.. Ja, er enig i at det er helt naturlig og ikke låse baderomsdøra når man dusjer i sitt eget hjem. Men det Hi forteller er over hode ikke naturlig
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #31 Skrevet 5. januar 2014 Meget spesielt. Regner med at kollegaen din er gjerrig på andre områder også. Så et program på tlc om gjerrigknarker, og der var det en som brukte dusjvannet sitt til å ta oppvasken med. Anonymous poster hash: 456b3...ca8 Haha, herregud, ÆSJ!!! Anonymous poster hash: 0f589...9fc
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. januar 2014 #32 Skrevet 5. januar 2014 Høres ikke normalt ut. Jeg begynner å føle at jenta på 6 snart er for stor til en dusj sammen med meg. Hender vi gjør det en gang i blant ennå, men snart slutt på det tror jeg.
Pom-mom Skrevet 5. januar 2014 #33 Skrevet 5. januar 2014 huff ring bv.. det er litt nasty, står det så ille til at de må dele dusj vann får han det kansje bedre hos en fosterfamilie eller et besøkshjem
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #34 Skrevet 5. januar 2014 huff ring bv.. det er litt nasty, står det så ille til at de må dele dusj vann får han det kansje bedre hos en fosterfamilie eller et besøkshjem Seriøst? Kanskje bedre med en fosterfamilie? Hvordan kan du dra det til dit at hun er en dårlig mor og at barnevernet må inn? Har du egentlig peiling på hva det er du babler om? Hvor traumatisk det (fosterhjem) kan bli for gutten? Typisk dib-kjerringer å rope ULV (mishandling) med en gang noe er utenfor det "normale". Anonymous poster hash: 43c54...e4b
juniprins2014 Skrevet 5. januar 2014 #35 Skrevet 5. januar 2014 hadde sendt en bekymringsmelding til bv... for det der er absolutt ikke normalt.. kanskje de sover i samme seng også så de slipper å bruke varmeovn?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #36 Skrevet 5. januar 2014 Kjenner jeg føler det er et overgrep mot gutten :-/. Anonymous poster hash: 3f8e9...aaf Enig. Dette er veldig spesielt og mest sannsynlig ikke noe gutten er komfortabel med... Anonymous poster hash: 36301...99e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #37 Skrevet 5. januar 2014 Fremtidig voldtektsmann. For hva er det for inntrykk han får av kvinner? At han bare kan ta for seg? Anonymous poster hash: c305f...f13 Hæ? For noe tøv. Hvordan skulle han få det inntrykket mener du? Anonymous poster hash: 36301...99e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #38 Skrevet 5. januar 2014 Om det var snakk om en far som dusjet sammen med sin 14 år gamle datter hadde reaksjonene på dette vært mye sterkere. Jeg er faktisk enig i at bv bør involveres her. Det kan nok være at mor trenger veiledning på hva det vil si å ha en tenåringssønn, grenser osv. En annen ting er om hun er såpass gjerrig at hun gjør dette for å spare penger (eller har så enormt dårlig råd at hun føler hun må gjøre det slik) så trenger hun helt klart hjelp og gutten i forhold til å lære hva som faktisk er normal oppførsel. Retten til å sette sine egne grenser for hva man syntes er greit når det gjelder intimitet og kropp. Det er jo helt klart at dette påvirker gutten, både dette med dusjingen og andre ting hun mest sannsynlig gjør for å spare penger. Og det bør rett og slett bli funnet ut om gutten pga morens gjerrighet lider en nød. Det bør kartlegges om gutten føler tvang/ er underkuet og derfor går med på dette eller bare ikke har noe problem med dette. Og hva hvis noen av hans venner andre tenåringer rundt finner ut av dette? Å ikke låse dører når man er på badet og syntes det er greit å vandre rundt naken fra et rom til et annet i huset også foran barn/tenåringer er noe helt annet en at en voksen person står tett sammen med tenåringen sin i en dusj. Utfra at hun gjør det hun kan for å spare penger vil jeg tro at det neppe er snakk om en stor dusj med flere dusjhoder osv. Jeg sier nei når barna vil dusje med meg for jeg føler at de blir alt for nære og plassen bare rett og slett blir for liten. Og vi har ganske stort dusjhjørne. (min største er 6) En 14 år gammel gutt tar fort opp like mye plass som en voksen person. Anonymous poster hash: db3d9...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå