Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 I all verden, har selv en gutt på 13 år og kunne aldri tenkt meg og dusjet sammens med han for og spare penger på varmtvann. Fikk hakeslepp da hun fortalte det. Greit hun er en smule spesiell, men dette tok kaka. Anonymous poster hash: fac76...5b2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Nå er jeg svært fristet til å tro at du troller noe veldig her, men: Veldig spesielt... Og ikke er det spesielt mye penger å spare på det der heller. Anonymous poster hash: ac6bf...464
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Jøss, har ikke sett min 13-åring naken på et par år tror jeg, han har jo kommet i puberteten og har ingen interesse av å være sammen med meg naken.... Trodde de fleste ungdommer var litt sjenerte i den alderen der jeg, de er jo i forandring og det er litt flaut. Anonymous poster hash: 7fe60...316
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Troller ikke, er noen på jobb som har vært hjemme hos henne og hun har gamle aviser liggende rundt vinduene for at det ikke skal trekke så hun må bruke mer strøm. Dyner og sengesett vasker hun på fellesvaskeriet her vi jobber da 60 graders vask koster jo litt som hun sier! Anonymous poster hash: fac76...5b2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Sparer nok ikke mer vann på det, enn å dusje en og en, og skru av vannet mens man såper seg inn... Ser bare for meg klunder og enda lengre tid i dusjen om man dusjer to (uten å være kjærester som står tett sammen osv) Sært, spesielt, varsellampe.. Anonymous poster hash: 00a42...9d1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Meget spesielt. Regner med at kollegaen din er gjerrig på andre områder også. Så et program på tlc om gjerrigknarker, og der var det en som brukte dusjvannet sitt til å ta oppvasken med. Anonymous poster hash: 456b3...ca8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er ganske sikker på at min sønn som snart er 13 år heller ville dusjet i kaldt vann enn å dusje sammen med meg altså... Hvordan får hun en 14 åring til å dusje sammen med seg? De har jo mulighet til å dusje på skolen, i idrettshallen osv også, og jeg vil tro en normal 14-åring hadde valgt alle andre muligheter enn å dusje med sin mor. Høres veldig spesielt ut. Min sønn har gym 3 dager i uken, og trener 4 dager i uken, alle de stedene kan han dusje. Han hadde garantert ikke kommet hjem for å dusje om jeg ikke lot han være alene på badet. Anonymous poster hash: 7fe60...316
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Ubehagelig lesing :/ Mange særinger rundt om i landet. Kan ikke være Sundt for en gutt på 14 å være naken så nær moren sin. Unaturlig. Min 9 åring hadde nektet plent om jeg hadde foreslått noe så sinnsykt Anonymous poster hash: 23ff1...b26
♥Nemi♥ Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Synes synd på ungdommen som ikke får et privatliv.
*Miss Marple* Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Det er jo å tråkke over alle intimgrenser som er og absolutt bekymringsverdig.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Kjenner jeg er rimelig overrasket over at ingen snakker om å melde til BV enda... Dette er så tvilsomt at det byrde kvalifisere... Anonymous poster hash: ac6bf...464
Tarssan Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Sykt sykt sykt. Stakkars 14åring, unaturlig å være naken ilag med sin mor på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Kjenner jeg føler det er et overgrep mot gutten :-/. Anonymous poster hash: 3f8e9...aaf
Tarssan Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 Kjenner jeg føler det er et overgrep mot gutten :-/. Anonymous poster hash: 3f8e9...aaf Ja du skal ikke se bort fra at han opplever det som det. Hi, sa du ikke noe til henne da hun fortalte det?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Enig med deg over, blir ikke dette nesten som en form for blotting? Når han på en måte blir tvunget til å se moren sin naken. Anonymous poster hash: 2162b...af1
Nullstress;) Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Er dette under tvang? Ei jeg kjenner fortalte meg at det å bære naken hjemme var helt naturlig. Hun fortalte at de låste aldri døren når de dusjet, og gikk naken fra badet til soverommet. Foran foreldrene. De hadde også en "dusj" ute på hytta, hvor de kunne vaske av seg saltvannet når de var ferdige med å bade. Det sto hun å dusjet naken, foran faren sin. Helt frem til hun var voksen, og mannen syntes det var rart. Da stoppet hun. Og en barndomsvenninne av meg hadde en mor som alltid gikk naken inne. Husker jeg sov der en gang, og da kom hun naken inn for å si det var frokost. Det var ekkelt syntes jeg. Men hos den første familien jeg snakket om, der var alle slik. Kanskje det er slik i familien som hi beskriver også. Er faktisk ikke sikkert han blir tvunget til det. Men om han egentlig ikke vil, stiller saken seg i et annet lys!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Fremtidig voldtektsmann. For hva er det for inntrykk han får av kvinner? At han bare kan ta for seg? Anonymous poster hash: c305f...f13
Nullstress;) Skrevet 5. januar 2014 #20 Skrevet 5. januar 2014 Fremtidig voldtektsmann. For hva er det for inntrykk han får av kvinner? At han bare kan ta for seg? Anonymous poster hash: c305f...f13 Haha, ta for seg??? Håper ikke han "tar for seg" når han DUSJER med moren sin beklager altså
Gjest Skrevet 5. januar 2014 #21 Skrevet 5. januar 2014 Tror helvete må fryse til is, føre noen får meg og sønn på 14 år til å dusje sammen. Himmel og hav!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #22 Skrevet 5. januar 2014 Tenker at dette er nok fullt mulig. Mange rare mennesker, og om moren er gnien og dominerende, og sønnen kuet av henne så tror jeg på historien. Men noen burde jo ta en alvorsprat med henne, før hun ødelegger gutten helt. Dette er helt klart en sak for BV. Anonymous poster hash: d21b1...2dc
FrkKværner Skrevet 5. januar 2014 #23 Skrevet 5. januar 2014 Stakkars gutt. Noen må ta en prat med enten mor eller helsesøster i denne saken. Jeg er ikke den som roper på barnevernet, men jeg syntes nesten det er passelig å involvere dem. Dette er ikke normalt, føler det er overgrep mot denne gutten. Stakkars. Hvor er far oppi alt sammen? Kan han involveres?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #24 Skrevet 5. januar 2014 Nå må dere ikke ta av da damer Jeg er vokst opp i et hjem hvor kropp er fy og skam, lærte ikke noe jeg. Så her hjemme er jeg ikke nøye på det med egne barn. Låser ikke døra når jeg dusjer osv, de er fra 7 år og nedover. Kropp skal være noe naturlig, noe vi kan prate om, men jeg presser meg ikke på de. Kanskje han er vant til dette og syns det er normalt. Blir nok ikke voldtektsmenn av den grunn Anonymous poster hash: 82a02...049
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. januar 2014 #25 Skrevet 5. januar 2014 hun høres jo helt syk ut, og en bekymringsmelding til barnevernet er definitivt på sin plass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå