LME1001 Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Har nettopp spist med familien på et flott hotell. Min mors mann kom 10 min etter oss andre fordi han satt i bilen og hørte på sport. Når han kommer, har han med mobilen og ser på VG Live, og holder de andre oppdatert underveis. Etter at vi har spist, går vi inn på ei kunstutstilling på hotellet (i regi av bhg) og min mors mann er fortsatt helt oppslukt i mobilen/sport. Jeg pleier å irritere meg over at (spesielt unge) folk henger på "sosiale medier" mens de er ute blandt folk, men er ikke dette enda verre da? Jeg sa ingenting til verken han eller mamma, så det er ikke noe problem i det hele tatt. Jeg vil bare ha andres meninger på om dette er greit?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Det kommer an på synes jeg. Hvem man er sammen med og hvilken anledning. I min familie er vi alle interessert i sport i mer eller mindre grad, og ville nok ikke planlagt noe slikt midt i avslutningen av TdS. Skjønner godt at han ville ha med seg Therese Johaug opp bakken i dag. (Regner med der var Tour de Ski han så på.) Men når det er sagt: det finnes tid og sted for alt, og det er ikke alltid det passer seg å gjøre slikt. Anonymous poster hash: 061b5...5b0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Han er udannet. Det er det mange som er enten de er unge eller eldre. Anonymous poster hash: 0f8f3...5ca
værdensheldigste Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Jeg hadde så apsolutt sakt ifra. En i familien min var så frekk att han satt i bilen å hørte på radioen under dåpsmiddagen til datteren min, han ble ikke invitert i neste dåp...
★julestjerne★ Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Skikkelig ufint! Mor mi er like sportsidiot, men ho held seg heime når ho ikkje kan lausrive seg frå sporten. Lenge sida folk slutta å invitere henne til noko medan det er fotballkamp..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Helt ut av all folkeskikk. Er man med noen er man ikke tilstede på mobil annet enn for ev helt svært korte beskjeder som er helt nødvendige. Anonymous poster hash: ad360...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå