Gå til innhold

svar på permisjonssøknad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

De sier jo at man skal sende den inn 4-6 uker før permslutt, så det er nok ingen problem, men så er det jo navn da, så ville ringt å sjekka. Min forrige permisjon så måtte jeg sende ny etter permisjonsstart fordi de hadde rotet den bort (jeg leverte den personlig til en saksbehandler der). Jeg starter perm 10 feb, skal sende i mrg eller tirsdag.

Anonymous poster hash: 95bbf...423

Han jeg snakket med når jeg ringte for å sjekke, sa de hadde mottatt brev en dag og sendt svar dagen etter. Han måtte dobbelsjekke, for "det var fort gjort", haha. Han var overrasket med andre ord, men så var eg vel heldig :)

Jeg har heller ikke hørt noe mer, annet enn at de har mottat søknaden.. Sendte den inn i begynnelsen av desember og permisjonen starter 20 januar...

Husker fra sist at det tok innmari lang tid... Tror ikke jeg mottok vedtak fra Nav før vesla var 3 mnd gammel!! hoho.. Da er det godt utbetalingene kommer direkte fra arbeidsgiver...  :fnise:

Leverte papira i starten av november, fikk i behynnelsen av desember beskjed om at alt var motatt og jeg kom til å få bekreftelse iløpet av noen dager, og penger før den 12.. (startet permisjon 21.12..) ringte lille lillejulaften, da sa dei at alt ikke var godkjent og at det var 8ukers beh.tid her i fylket.. hun sa også at pengene kom til å komme inn rundt 1 uken i januar. . Altså forrige uke.. no nothing ennå... ting tar tid med nav... håper bare jeg får penger før jeg føder..

Annonse

Blir helt matt av hele NAV altså. Skal søke nå snart og husker fra sist at de må purres på. Alltid noe de ikke har fått eller noe som er blitt borte. De hadde liksom ikke fått lønns og trekkopplysningene mine sist, selv om de var sendt i samme konvolutt som noe annet fra arbeidsgiver... Har også en gang fått beskjed om at "nei da må det ha havnet nederst i bunken gitt"... Utrolig irriterende å ikke kunne stole på at de klarer å gjøre det de skal og at man på passe på.

Sendte inn papirene i slutten av november. Permen starter 10.januar. Lovlig sent å sende inn søknaden, da jeg vet fra forrige svangerskap at NAV er de tregeste på jord. Er 8-12 ukers behandlingsfrist i Oslo, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Heldigvis betaler arbeidsgiver lønn, så hvis NAV ikke rekker å behandle søknaden innen fredag, så gjør ikke det all verden. Bare ufattelig irriterende at det tar så lang tid. Ringte for noen dager siden for å høre hvor i mølla søknaden lå, og de hadde ikke engang fått inntektsopplysninger av arbeidsgiver. Noe jeg ba om at de skulle sende i november. Med trege folk både på jobb og i NAV bør jeg være fornøyd om jeg får vedtaket før jeg avslutter permen i oktober... Sukk.

Min søknad vart registrert 2 des. Fekk raskt beskjed om at dei mangla papirer fråeun av mine arbeidsgjevarar. Eg fixa det og ringte no igår og spurte om alt var ok. Fekk svar frå ein hyggeleg man at frå søknad var registrert 2 des hadde dei 8 vk på seg for å svare. Dvs innan 14 dg frå no.

Min permisjon begynner 30 jan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...