Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 DRITSUR!! For en utrolig dårlig start på året han lager for oss alle... Noen som har noen tips? Hvor lenge skal dette vare? Hvor mye skal jeg bite i meg? Han snapper jo på ALT & skal krangle om ingenting. Kjenner ikke fyren igjen... Og av en eller annen merkelig grunn, så føler jeg at jeg har gjort noe galt (og det har jeg jo ikke - utenom å eksistere) Anonymous poster hash: 024eb...4fe
Amabolla Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Kan vare en stund det humøret der. Det er ikke bare en avhengighet som skal avvennes, men også ett slags "kjærlighetsforhold". Syntes det var værst da jeg sluttet. I situasjoner der jeg vanligvis ville tatt en røyk ble jeg heller litt deppa.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Hvor lenge det varer er individuelt, så det kan ingen svare på dessverre. Hvor mye du skal bite i deg kommer an på hvor viktig det er for deg at han slutter å røyke. Hvis det er viktig for deg, så er det nok lurt å bite i deg det meste når det gjelder deg selv for en periode, men han bør jo prøve å ikke la det gå ut over barna. En venninne av meg fikk beskjed av mannen sin om å begynne å røyke igjen etter en uke, for hun var umulig å være i hus med... Anonymous poster hash: f6204...190
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 det er helt vanlig måte å reagere på når man slutter å røyke.. Jeg var sånn selv, og kommer ann på personen hvor lenge det varer. Du må bare holde ut.. Hva vil du helst? Ha en dårlig periode nå og få en røykfri mann, eller ha en mann som røyker? Anonymous poster hash: 287fe...acd
Gladmor30 Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Hold ut dame! D er jo så flott at han ønsker å slutte! Selv har jeg en som har sluttet med snus og andre nikotinholdige preparater. Måtte spørre han i går da han glefsa: "feiler deg da, har du mensen eller"? Og så flirte han av d etterpå. D går over.. bare hold ut
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Det er jo ikke bare avhengighet han slutter med, det er som noen her sier, et "kjærlighets forhold" Trøsta er at han tenker på egen helse, og dere han deler huset med, nå som han slutter. Det er de man er aller mest glad i, som pleier å være "målskiva" for dårlig humør. Med hell er det over innen 14 dager, men det kan ta opp til flere mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Han har nikotinabstinenser. Gi han litt space. Helsegevinsten for hele familien på sikt er verdt det. Han trenger litt støtte nå faktisk. Anonymous poster hash: a084a...8f6
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er på min 6 dag uten røyk nå, er litt "glefs" i forhold til hva jeg pleier, samboeren bare humrer og sier jeg er søt når jeg er røykfri Jeg smelter hehe Neida, men gi han litt avstand, fortell at du forstår dette må være hardt for han, og du vil gjerne vite hva du kan gjøre for å være han til hjelp
Balumpalump Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Ifølge plakaten på legekontoret her så er de værste abstinensplagene over i løpet av 14 dager. For meg tok det 2-3 uker Hold ut!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 ., Anonymous poster hash: 024eb...4fe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Jeg blir også sånn, varer en god uke hos meg som regel. Jeg skal slutte om et par dager:) Anonymous poster hash: b762f...f4f
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Du får tenke over hva som er lettest å leve med for deg da vettu... At han røyker eller at han blir røykfri men på veien dit vil oppleve humørsvigninger og andre abstinenslignende symptomer i det nikotinet forlater kroppen.. Hvis du virkelig klager over det, og at det er så fælt. Så SLUTT å klag på at han røyker.... Men det gjorde du kanskje ikke? Var ikke du som ville han sku slutte?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Jeg blir også sånn, varer en god uke hos meg som regel. Jeg skal slutte om et par dager:) Anonymous poster hash: b762f...f4f Du har prøvd mange ganger før med andre ord😛 Anonymous poster hash: c3fe7...24a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Dette kan høres rart ut, men jeg anbefaler kjærlighet på pinne, i den verste perioden. Det hjelper de periodene jeg vil snuse mindre, kanskje det hjelper for de som vil slutte å røyke også? Jeg bestiller kjærlighet på pinne ifra USA. Jeg synes de du får kjøpt i Norge er alt for søte. Anonymous poster hash: 2cb5a...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå