Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Dette er da ikke kuult. Hva gjør jeg? Ser jo helt rødflekkete ut i ansiktet... Anonymous poster hash: 14dc7...bb4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Fjerner sukker fra kosten. Bestiller time hos en hudlege. Anonymous poster hash: 7655a...525
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Er det ikke en myte at sukker i kosten har noe som helst med kviser å gjøre? :-) Ikke lenge siden jeg leste sjokolade har overhodet ikke noe å si for kviser eller ikke... selv om man i alle år har trodd det... Det er jo hormonstyrte greier... Noen produkter på apoteket (eller andre steder) som kan lindre problemet??? Hudlege har jeg ikke råd til... Anonymous poster hash: 14dc7...bb4
magica fra tryll Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Prøv ut La Roche Posay, den serien for rød hud fra apoteket. Jeg er kjempefornøyd, hadde tidligere samme problem...
Gjest MMJ Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Er hudlege dyrt da? Jeg skal på sykehuset til hudlege på onsdag. Jeg er så himla plaget med kviser på haken. Byller!!!! Veldig plagsomt, ser ikke ut Trodde det var egenandel på slikt bare? Jajja, betaler meg mer enn gjerne ut av dette her lortet! Trodde det var ammingen som gjorde det, men nå har jeg sluttet for lengst, og ingen forbedring. Har prøvd Obagi Clenziderm - INGEN virkning! Nå holder jeg på med Obagi Nu Derm, har ingen virkening på den heller (er i 12 uke). Fortvilende!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Det er antagelig hormonelt, men kontakt en hudlege for hjelp. Svigerinnen min gikk på en veldig lav dose antibiotika en ganske lang stund og ble da mye bedre i huden... Anonymous poster hash: 667be...587
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå