Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk dessverre negativ test den 3.januar. Var litt forberedt i og med at jeg hadde testet meg opp til flere ganger før denne dagen med negativt resultat. Var vårt første forsøk..

Jeg brukte Crinone til og med dagen før testdag, var sikker på at jeg ikke var gravid uansett. 
Idag har jeg skikkelig menssmerter, og venter at den kommer idag eller i natt. Har litt lyserosa på papiret når jeg har vært på toalettet. 

Beklager detaljer, men istad følte jeg at det skulle komme blod så jeg løp på do. Tørket meg og det var en klump på ca 1x1 cm som var smuldrete og hvit, blandet med litt slimete blod. Det er garantert "left overs" fra Crinonen. Kjentes ut som det skulle komme mer, så jeg presset ut en svært klump til. Det var skikkelig ekkelt. Det var en ganske så stor klump, vil tippe 5x5cm som var lik den forrige. 

Er dette normalt, eller vil det si at kroppen min ikke har tatt opp Crinone som den skal? Kan det være grunnen til at jeg ikke ble gravid feks?

Når det er sagt så må jeg innrømme at det var rimlig kjipt å få negativ test. Jeg vet at det er mange som er i samme båt, og mange som har prøvd mye lenger enn meg. Vi har prøvd "bare" i 2 år, og har hatt kun 1 IVF forsøk. 
Liker dårlig tanken på å gjennomgå all denne hormonstimuleringen igjen. Jeg ble overstimulert denne gangen hvor jeg havnet på legevakten på julaften for sterke smerter og CRP på 58 pga kissing ovaries. Har vært på kontroll en uke etter og de er fortsatt store, gått ned 1 cm bare, så nå er de ca 6,5cm. Lurer på når de vil bli normale. Skal på ny kontroll om noen dager. 

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...