Gå til innhold

magebelte/hold in truse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette etter fødsel?? Har det noe effekt?

Anonymous poster hash: 62c32...fb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte brokkbelte etter KS, men brukte det mer som støtte/smertelindribg enn for å få flat mage fortere. (Nå er magen min nogenlunde flat igjen, men det tror jeg har mer med gener å gjøre). Anbefaler det derimot til å støtte opp mage og rygg de første ukene.

Skrevet

fikk sopp under folden/løsskinnet. Klødde som fy.

Anonymous poster hash: 04f4e...c88
Skrevet

Har det effekt på å få tilbake "den gamle kroppen"?

Hi

Skrevet

Det hjelper livmoren å trekke seg sammen raskere, så du slipper så mye etter-rier. Men tror neppe det har noen effekt på alt annet, hud som har blitt tøyd og dratt bruker litt tid på å trekke seg sammen igjen, og et belte får nok ingen fortgang på akkurat det...

Anonymous poster hash: 4d112...803
Skrevet

Jeg brukte belly bandit, syns det var behagelig å få holdt magen litt på plass og få rett holdning i ryggen. Vet ikke om det hadde annen effekt...

Skrevet

Jeg merker at det har effekt. Jeg har brukt stram høy holdintruse en uke etter fødselen nå og syns det har gjort en god jobb for både holdning og sammentrekning. Tredje fødsel. Sammenlignet med andre fødsel hvor jeg brukte en litt større halvhøy og dermed slappere holdintruse, så merker jeg stor forskjell. Hjelper også på bekkenet og som sagt, holdningen.

Anonymous poster hash: dbb32...6c7

Skrevet

Jeg merker at det har effekt. Jeg har brukt stram høy holdintruse en uke etter fødselen nå og syns det har gjort en god jobb for både holdning og sammentrekning. Tredje fødsel. Sammenlignet med andre fødsel hvor jeg brukte en litt større halvhøy og dermed slappere holdintruse, så merker jeg stor forskjell. Hjelper også på bekkenet og som sagt, holdningen.Anonymous poster hash: dbb32...6c7

Bør jeg investere i en truse?

Bruker man den utenpå vanlig truse?

Skrevet

Jeg brukte sånn magebelte som jeg kjøpte på en forretning som selger helseartikler. Den kan strammes. Føltes som luften hadde gått ut av ballongen noen dager etter fødsel og måtte holde magen når jeg gikk. Fikk skikkelig sug i magen som var ubehagelig. Magebeltet støttet veldig godt, men kunne ikke bruke det for lenge av gangen for da fikk jeg vondt i ryggen. Det hjalp livmora til å trekke seg veldig raskt sammen også. Denne gangen skal jeg bruke beltet og så har jeg kjøpt Shrinkx Hips ultra som fotballfrue var for smal til! Hehe. Om det hjelper på smalere hofter så er det verdt å prøve;) Så har jeg kjøpt en holdin suit fra Triumph som kostet 600 kr! Herlighet så opptatt av utseende da vettu....

Anonymous poster hash: 9172b...bb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...