Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #26 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor tar han ikke lappen selv. De burde være barnemat for en verdensmester som han. De som klager på kjøringa mi ryker rett ut av bilen. En times gåtur er vel nok til at de innser at de burde holdt kjeft. Kritiserer han deg på andre områder også? Anonymous poster hash: c1072...fba Å tide å lese alt før du kommenterer kanskje? Anonymous poster hash: 9122b...98b Hæ? Anonymous poster hash: c1072...fba HI skriver at han skal ta lappen om en måneds tid i hovedinnlegget... Regner med at det betyr at han faktisk jobber med saken. Det er i alle fall planen. Da blir det litt teit å spørre hvorfor han ikke tar lappen selv, spør du meg. Anonymous poster hash: 9122b...98b Djiiiises. Synes du kan logge deg av om du skal ta SÅ på vei at jeg ikke fikk med meg alt.Er du alltid så bitch? Eller er det kanskje bare til spesielle anledninger? Riktig så god bedring. 😂 Anonymous poster hash: c1072...fba Nå er det faktisk DU som tar på vei her, og ikke minst går til personangrep. Jeg bare kommenterer at det kan være lurt å lese alt før man kommenterer. Fin dag til deg også, sjarmerende lille du. Anonymous poster hash: 9122b...98b *humrer* må ikke stikke grevet i saker du ikke har noe med da vet du om du ikke liker å få en smekk. Stakkars deg men sannheten kan være vond innimellom. Sjarmerende lille? Aner jeg et forsøk på hersketeknikk? Funker ikke lille troll. ;-) Anonymous poster hash: c1072...fba
Bananahammock Skrevet 5. januar 2014 #27 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor tar han ikke lappen selv. De burde være barnemat for en verdensmester som han. De som klager på kjøringa mi ryker rett ut av bilen. En times gåtur er vel nok til at de innser at de burde holdt kjeft. Kritiserer han deg på andre områder også? Anonymous poster hash: c1072...fba Å tide å lese alt før du kommenterer kanskje? Anonymous poster hash: 9122b...98b Hæ? Anonymous poster hash: c1072...fba HI skriver at han skal ta lappen om en måneds tid i hovedinnlegget... Regner med at det betyr at han faktisk jobber med saken. Det er i alle fall planen. Da blir det litt teit å spørre hvorfor han ikke tar lappen selv, spør du meg. Anonymous poster hash: 9122b...98b Djiiiises. Synes du kan logge deg av om du skal ta SÅ på vei at jeg ikke fikk med meg alt.Er du alltid så bitch? Eller er det kanskje bare til spesielle anledninger? Riktig så god bedring. 😂 Anonymous poster hash: c1072...fba Nå er det faktisk DU som tar på vei her, og ikke minst går til personangrep. Jeg bare kommenterer at det kan være lurt å lese alt før man kommenterer. Fin dag til deg også, sjarmerende lille du. Anonymous poster hash: 9122b...98b *humrer* må ikke stikke grevet i saker du ikke har noe med da vet du om du ikke liker å få en smekk. Stakkars deg men sannheten kan være vond innimellom. Sjarmerende lille? Aner jeg et forsøk på hersketeknikk? Funker ikke lille troll. ;-) Anonymous poster hash: c1072...fba Ti still, begge to.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #28 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor tar han ikke lappen selv. De burde være barnemat for en verdensmester som han. De som klager på kjøringa mi ryker rett ut av bilen. En times gåtur er vel nok til at de innser at de burde holdt kjeft. Kritiserer han deg på andre områder også? Anonymous poster hash: c1072...fba Å tide å lese alt før du kommenterer kanskje? Anonymous poster hash: 9122b...98b Hæ? Anonymous poster hash: c1072...fba HI skriver at han skal ta lappen om en måneds tid i hovedinnlegget... Regner med at det betyr at han faktisk jobber med saken. Det er i alle fall planen. Da blir det litt teit å spørre hvorfor han ikke tar lappen selv, spør du meg. Anonymous poster hash: 9122b...98b Djiiiises. Synes du kan logge deg av om du skal ta SÅ på vei at jeg ikke fikk med meg alt.Er du alltid så bitch? Eller er det kanskje bare til spesielle anledninger? Riktig så god bedring. 😂 Anonymous poster hash: c1072...fba Nå er det faktisk DU som tar på vei her, og ikke minst går til personangrep. Jeg bare kommenterer at det kan være lurt å lese alt før man kommenterer. Fin dag til deg også, sjarmerende lille du. Anonymous poster hash: 9122b...98b *humrer* må ikke stikke grevet i saker du ikke har noe med da vet du om du ikke liker å få en smekk. Stakkars deg men sannheten kan være vond innimellom. Sjarmerende lille? Aner jeg et forsøk på hersketeknikk? Funker ikke lille troll. ;-) Anonymous poster hash: c1072...fba Og hvordan konkluderer du at jeg ikke har noe med dette? Er ikke dette en offentlig tilgjengelig tråd i et vidåpent forum tilgjengelig for alle? Da anser jeg at alle som vil er velkommen til å kommentere, også både du og jeg. Jeg tåler godt å gå en smekk. Som sagt så er der ikke jeg som hisser meg opp og er frekk her, det er DU. Og bei, det var ikke et forsøk på hersketeknikk, det var et direkte tilsvar på st du kaller meg bitch. Jeg gidder bare ikke å synke ned på ditt nivå. Siden du åpenbart lar deg provosere så mye, så tok du visst beskjeden også. Kjekt. Anonymous poster hash: 9122b...98b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #29 Skrevet 5. januar 2014 Min samboer gjorde det samme en periode. Jeg gikk så lei at jeg stanset bilen, og ba han gå ut av den. Jeg kjørte fra han, så fikk han sørge for å komme seg hjem på egenhånd. Aldri et vondt ord om kjøringa mi igjen, med mindre jeg spør. Og da svarer han mye mer ordentlig enn "drittslenginga" han kom med før Dessuten må han da skjønne at du kjører så fort eller så sakte, at du faktisk føler du har kontroll. Å ha kontroll er det viktigste, det kan du fortelle ham. Føler ikke du at du har kontroll, kan det fort ende galt. Og på glatta ER det skummelt! Men jeg mislikte kommentaren din om piggfrie dekk. Vi bor langt på landet, de er flinke til å brøyte og strø her, men de salter aldri. Blir alltid veldig sporete her, og veldig glatt her og der. Vi har prøvd både piggfrie og piggdekk; aldri piggdekk igjen, sier jeg! Men folk mener vel forskjellig om den saken, som om alt annet. Anonymous poster hash: 06212...fbf
Bananahammock Skrevet 5. januar 2014 #30 Skrevet 5. januar 2014 Jeg hev søstera mi ut av bilen en gang. Hun har oppført seg etter det
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #31 Skrevet 5. januar 2014 Da hadde jeg seriøst BRØLT "hold kjeft om MIN kjøring! Enten holder du MUNN NÅ, eller så slutter jeg å kjøre på deg!!" Makan! Anonymous poster hash: fae9f...ffe
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. januar 2014 #32 Skrevet 5. januar 2014 Totalt uaktuelt, jeg har ikke førerkortet, enda jeg skal ta det i år (etter planen) og har noe kjøring, og betydelig med teori bak meg, kunne det ikke falt meg inn å mase om andres kjøring. Eneste gangene jeg har "tatt kontroll" er når samboeren øker fart på glatt føre og jeg føler meg utrygg, da sier jeg at han får velge, stoppe bilen og sette av meg og ungene, eller roe farten. Å presse noen opp i fart når sjåføren selv kjører i sin "trygge sone", er ren idioti, om man har førerkort eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå