Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Og den personen er samboeren min. Vi kjører uheldigvis piggfritt. Går fint i bykjernen, men ikke alltid når vi har kjørt hjem igjen som er mere ute på landet. Sporete, glatte veier, innimellom slaps og nå er det en mellomting. Vær og føre har skifta 100 ganger siden vinteren startet. Samboeren min er fæl å skulle presse meg opp i fart der det er dype spor, kjøre raskere der det er glatt osv, og korrigerer HELE tiden på min kjøring. Blir gal, og regner med det ikke er pga hormonenene mine. Så er spm, har han "rett" til å kommentere min kjøring? Han skal ikke ta sertifikatet før om en mnd tid, da har han oppkjøring. Dritalei av at han tror han er så mye bedre å kjøre enn meg. Anonymous poster hash: 70801...332
Tjofsen Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Hold kjeft eller kjør selv, hadde jeg svart.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Hvor lenge er det siden du tok lappen da? Hvis han tar kjøretimer nå, og du tok lappen for noen år siden, er det jo en kjennsgjerning at han har enkelte ting mer friskt i minne enn du har. Og det KAN jo hende at han faktisk er bedre enn deg? Når det er sagt så ville jeg gitt ham valget mellom å sitte på og holde kjeft, eller å gå. Enkelt. Anonymous poster hash: 9122b...98b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Hold kjeft eller kjør selv, hadde jeg svart. Og akkurat det svarer jeg, og da blir det en syk anspent stemning! ( Nesten som en krangel). Men jeg skal være like pirkete og klagete den dagen han og får sertifikatet. Anonymous poster hash: 70801...332
Gjest Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Neste gang, så hiver du tullingen på hue og ræva ut av bilen! Case closed!
Himmel og hav Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Be han holde kjeft eller gå ut av bilen!
Tjofsen Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Han får ta beina fatt, så får du kjøre bil i fred.
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Enten får han ta bussen eller holde munn.
Modesty Blaise. Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Hadde mannen, som ikke har førerkort, prøvd seg på noe lignende så hadde han hatt et stoort problem! Da hadde han pent fått høre at han verken har bil eller førerkort, og at han burde skaffe seg et månedskort for kollektivtransport....
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Hvor lenge er det siden du tok lappen da? Hvis han tar kjøretimer nå, og du tok lappen for noen år siden, er det jo en kjennsgjerning at han har enkelte ting mer friskt i minne enn du har. Og det KAN jo hende at han faktisk er bedre enn deg? Når det er sagt så ville jeg gitt ham valget mellom å sitte på og holde kjeft, eller å gå. Enkelt. Anonymous poster hash: 9122b...98b Hvor smart er det å presse folk opp i fart? Det er den som kjører som har ansvaret uansett, og den personen skal hvertfall ikke la seg presse til å øke farten når vedkommende ikke føler det ikke er trygt. Man lærer ikke å kjøre før man har kjørt en stund. Man er hvertfall ingen verdensmester før man har kjørt opp og slettes ikke etterpå heller.
sug lut Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 med litt flaks for deg og den innstillinga stryker han.
Gjest Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 med litt flaks for deg og den innstillinga stryker han. Ikke sant. Håper det snør som et h.... og isglatt, og at tullingen kjører som han har stjælt kjøreskolebilen... Slipper å få lappen da ja
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Om han har rett til å kommentere din kjøring? Det går ikke an å svare generelt på det, men i det tilfelle du beskriver så går han over streken. Jeg har heller ikke lappen, og mener jeg likevel har uttalelsesrett når det gjelder min egen og mitt barns sikkerhet. Vi sitter jo og i bilen. Om jeg blir nervøs av høy fart så synes jeg faktisk mannen kan ta hensyn til det selv om han mener han har kontroll. (Snakker ikke om at jeg vil han skal kjøre 20 km under fartsgrensa, heller la være å kjøre 20 over.) Jeg blir altså ikke blind av å ikke ha lappen. Men å presse noen OPP i fart blir jo noe helt annet. Anonymous poster hash: 38aaa...221
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Er vel en grunn til at det har vært en del trafikkulykker nå på vinteren rundt omkring i landet. Prøver å forklare han at det kan være kjempefarlig å kjøre ut av dype spor i høy fart, men neida. Det går ikke inn! Jeg ser alltid an føre før jeg holder fartsgrensa, ikke på speedometeret. Om det er relevant tok jeg lappen før to år siden, og det var før jeg traff han. Det er veldig irriterende å ha en kjørelærer i bilen med seg når man har lappen! Ofrer meg hver søndag når jeg har fri og kjører han på jobb klokka 07 og den kjøreturen tar 25 min per vei, så synes det er dårlig av han å skulle kommentere sånt... HI Anonymous poster hash: 70801...332
Todii Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Be han ta bussen om kjøringa di irriterer han sånn. Eller taxi. Kanskje han holder kjeft da. Så hadde jeg pirket på hver minste ting når han fikk lappen. Kan du ikke bare sette han av et sted når han holder på? Kanskje han tar poenget da.
★julestjerne★ Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 1. Piggfritt er betre på dei fleste føre enn pggdekk (ikkje at eg betvilar vurderinga di når det gjeld forsvarlig fart, berre poengterar at du nok måtte ha tatt same omsyn til føre med piggdekk). 2. Ingen sertifikat, ingen meining. Gi han ei bussrute og gi beskjed om at det finst alternativ for han om ikkje køyringa di passar han.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Slik er pappa. Han har riktignok lappen, men kommenterer alt jeg gjør Anonymous poster hash: 51b9b...d67
Mononoke Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Om han kjører slik han mener du skal kjøre på vinterføre, kommer han til å få seg en muligens dyr lærepenge.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor tar han ikke lappen selv. De burde være barnemat for en verdensmester som han. De som klager på kjøringa mi ryker rett ut av bilen. En times gåtur er vel nok til at de innser at de burde holdt kjeft. Kritiserer han deg på andre områder også? Anonymous poster hash: c1072...fba
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #20 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor tar han ikke lappen selv. De burde være barnemat for en verdensmester som han. De som klager på kjøringa mi ryker rett ut av bilen. En times gåtur er vel nok til at de innser at de burde holdt kjeft. Kritiserer han deg på andre områder også? Anonymous poster hash: c1072...fba Å tide å lese alt før du kommenterer kanskje? Anonymous poster hash: 9122b...98b
♥Nemi♥ Skrevet 5. januar 2014 #21 Skrevet 5. januar 2014 Vet du, man skal ikke kommentere andres kjøring, med mindre man føler seg utrygg. Aldri hørt om noen som skal presse andre ut av komfortsona si.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #22 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor tar han ikke lappen selv. De burde være barnemat for en verdensmester som han. De som klager på kjøringa mi ryker rett ut av bilen. En times gåtur er vel nok til at de innser at de burde holdt kjeft. Kritiserer han deg på andre områder også? Anonymous poster hash: c1072...fba Å tide å lese alt før du kommenterer kanskje? Anonymous poster hash: 9122b...98b Hæ? Anonymous poster hash: c1072...fba
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #23 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor tar han ikke lappen selv. De burde være barnemat for en verdensmester som han. De som klager på kjøringa mi ryker rett ut av bilen. En times gåtur er vel nok til at de innser at de burde holdt kjeft. Kritiserer han deg på andre områder også? Anonymous poster hash: c1072...fba Å tide å lese alt før du kommenterer kanskje? Anonymous poster hash: 9122b...98b Hæ? Anonymous poster hash: c1072...fba HI skriver at han skal ta lappen om en måneds tid i hovedinnlegget... Regner med at det betyr at han faktisk jobber med saken. Det er i alle fall planen. Da blir det litt teit å spørre hvorfor han ikke tar lappen selv, spør du meg. Anonymous poster hash: 9122b...98b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #24 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor tar han ikke lappen selv. De burde være barnemat for en verdensmester som han. De som klager på kjøringa mi ryker rett ut av bilen. En times gåtur er vel nok til at de innser at de burde holdt kjeft. Kritiserer han deg på andre områder også? Anonymous poster hash: c1072...fba Å tide å lese alt før du kommenterer kanskje? Anonymous poster hash: 9122b...98b Hæ? Anonymous poster hash: c1072...fba HI skriver at han skal ta lappen om en måneds tid i hovedinnlegget... Regner med at det betyr at han faktisk jobber med saken. Det er i alle fall planen. Da blir det litt teit å spørre hvorfor han ikke tar lappen selv, spør du meg. Anonymous poster hash: 9122b...98b Djiiiises. Synes du kan logge deg av om du skal ta SÅ på vei at jeg ikke fikk med meg alt. Er du alltid så bitch? Eller er det kanskje bare til spesielle anledninger? Riktig så god bedring. 😂 Anonymous poster hash: c1072...fba
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #25 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor tar han ikke lappen selv. De burde være barnemat for en verdensmester som han. De som klager på kjøringa mi ryker rett ut av bilen. En times gåtur er vel nok til at de innser at de burde holdt kjeft. Kritiserer han deg på andre områder også? Anonymous poster hash: c1072...fba Å tide å lese alt før du kommenterer kanskje? Anonymous poster hash: 9122b...98b Hæ? Anonymous poster hash: c1072...fba HI skriver at han skal ta lappen om en måneds tid i hovedinnlegget... Regner med at det betyr at han faktisk jobber med saken. Det er i alle fall planen. Da blir det litt teit å spørre hvorfor han ikke tar lappen selv, spør du meg. Anonymous poster hash: 9122b...98b Djiiiises. Synes du kan logge deg av om du skal ta SÅ på vei at jeg ikke fikk med meg alt.Er du alltid så bitch? Eller er det kanskje bare til spesielle anledninger? Riktig så god bedring. 😂 Anonymous poster hash: c1072...fba Nå er det faktisk DU som tar på vei her, og ikke minst går til personangrep. Jeg bare kommenterer at det kan være lurt å lese alt før man kommenterer. Fin dag til deg også, sjarmerende lille du. Anonymous poster hash: 9122b...98b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå