Rafaella Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Kjøpte mørk grå stoffsofa tidligere i år, og jeg holder på å bli sprø! Går maks en halv time etter den er støvsuget, så er den full av rusk igjen. ALT viser i den! Vurderer sterkt å selge den. Noen som har et supertips for rask rengjøring uten å dra frem støvsugeren flere ganger om dagen? Endret 5. januar 2014 av Rafaella
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Hvor kommer alt rusket fra da? Du får støvsuge gulvene slik at det ikke er noe rusk der som kan dras med opp i sofaen. Er det matrusk, får du slutte å spise i sofaen. Hadde slik sofa selv, og det hjalp å støvsuge gulvet ofte. Anonymous poster hash: 15258...dd6
Rafaella Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2014 Støvsuger gulvet og. Skal sies at vi har to små barn og, som klatrer opp og ned fra sofaen konstant. Spiser ikke i sofaen, men er mulig det kommer med litt rusk/smuler fra kjøkkenet. Barna er jo ofte oppe i sofaen med beina og..... orker ikke støvsuge gulvet flere ganger om dagen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Da må du nesten holde ut. Eventuelt kan du legge tepper i sofaen som du rister ut med jevne mellomrom. Anonymous poster hash: 15258...dd6
Rafaella Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Mulig støvsugeren vår er dårlig, men føler at det er bra trøkk i den. Får nok bare lære meg å leve med den "støvete" sofaen. Men føler på meg at vi ikke har den i så veldig mange år..... Endret 5. januar 2014 av Rafaella
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Vi kjøpte skinnsofa da barnet vårt ble 2 år. Skal aldri mer ha stoffsofa. Anonymous poster hash: 15258...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå