Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Hater kroppen min, feite lår, lovehandles tilogmed feite KNÆR.. Andre som veier like mye ser slanke og fine ut, men jeg ser tykk ut. Æsj Anonymous poster hash: c1cf5...d01
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Det tror jeg kun er i ditt hode. Jeg er også 60 kilo, og er 163 cm, og jeg synes ikke jeg ser feit ut. Jada, litt lovhandels og babyfett på magen er det jo, og grevinneheng. Men jeg er 33 år, og det er naturens gang. Bare å akseptere det :-) Anonymous poster hash: 11fac...cd7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Skjønner deg. 170 høy og 55 kilo. Ser også litt feit ut Anonymous poster hash: f4883...c38
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Kjære vene.. Dere trenger en realitycheck! Aldri i verden om du er feit når du er 1,69 og veier 60 kg. Muligens kan du stramme opp litt hvis ikke du pleier å trene, men hallo!! Jeg er 1.63. Når jeg veier 60 kg bruker jeg xs i klær, og er mer enn slank nok. Jeg vet at ikke alle er like, men det høres virkelig ut som dere har problemer som sitter i hodet og ikke i kroppen! Anonymous poster hash: 0fc96...07d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Jeg tror det er hodet ditt det er noe galt med. Du har helt fin BMI. Men er du utrent kan du med hell trene litt styrke da. En slapp tynn kropp trenger også trening. Selv er jeg 171 og 65 og superfornøyd. :-) Anonymous poster hash: b5674...260
DaTuMa Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er 164 og veier 60 kg. Jeg er ikke feit. Så tror den feitheten sitter i hodet ditt. Kanskje du bare trenger å trene litt styrke og stramme opp litt?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Søsteren min sier sånt, hun er 174 cm høy og 62 kg, trener 5 dager i uken. Selvfølgelig er hun ikke feit, hun ser fantastisk ut! Men hun nærmer seg 40 år og har 3 barn, også sammenligner hun seg med sylslanke jenter på 17 år. Selvfølgelig er hennes kropp annerledes enn deres, hun har litt slappere hud, litt ekstra på magen, litt slappere overarmer osv, men hun er da ikke 17 år lenger! Jeg blir så irritert av å høre på henne klage, hun har ingenting å klage over i det hele tatt. Vedder på at du er sånn som min søster, null selvtillit, selvkritisk til tusen, aldri fornøyd med seg selv, leter frem ting å klage over, sammenligner seg med redigerte og fotoshoppede bilder av jenter på 17 år. Det er egentlig komisk, men samtidig tragisk, og utrolig trist. Aksepter deg selv slik som du er, du er en normalvektig kvinne! Stram opp litt og tren litt om du er misfornøyd, men slutt med den sytingen og survingen, du er helt normal! Anonymous poster hash: bf4ca...8fa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Jo, jeg ser feit ut! Prøvde en bukse på Vero Moda i går, og fikk såvidt klemt meg inn i en M. Med andre ord måtte jeg ha størrelse L. Har ok armer og overkropp, men hoftene og beina er feite. Og knærne mine buler av fett Hvordan trene bort fett på knærne liksom? Æsj Anonymous poster hash: c1cf5...d01
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Vero Moda er en butikk for ungdom. Størrelsene der er mindre enn på butikker for "voksne". Anonymous poster hash: 94809...ecf
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Jo, jeg ser feit ut! Prøvde en bukse på Vero Moda i går, og fikk såvidt klemt meg inn i en M. Med andre ord måtte jeg ha størrelse L. Har ok armer og overkropp, men hoftene og beina er feite. Og knærne mine buler av fett Hvordan trene bort fett på knærne liksom? Æsj Anonymous poster hash: c1cf5...d01 Er du sikker på at vekten din virker... Anonymous poster hash: 0fc96...07d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er 1 cm kortere og veier 2 kg mer!! Føler meg bælfeit!! Det meste ligger på rompe og lår så bukser passer såvidt i str 38 ( var 36 før) Alle sier at jeg er sååå tynn, men det hjelper ikke fordi jeg føler meg feit og er flink til å kle meg slankere enn det jeg er. Har desverre ikke helse til å trene det bort, så da får det bare være så lenge, men jeg håper at jeg snart blir frisk nok til å kunne trene. DA skal det av!! Anonymous poster hash: f4adb...452
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Skjønner deg. 170 høy og 55 kilo. Ser også litt feit ut Anonymous poster hash: f4883...c38 Seriøst? Har du sjekket synet ditt i det siste? Hvis ikke ville jeg gått til en optiker! Eller en psykolog...for enten er det noe galt med øyene dine eller hodet ditt.. Anonymous poster hash: 1d3ef...6e6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Har det helt likt 170 og ca 60 kg, ser feit ut likevel! Og det har ingenting med alder å gjøre, samme kroppsform hele tiden. Ønsker heller å ha normal kroppsform å gjerne være 10 kg tyngre, hadde ikke gjort noe. Tykke lår, knær og legger Dere andre som mener man har synsproblemer, dere vet ikke hva dere snakker om. Anonymous poster hash: 728d8...1ba
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Da har du valgt helt feil buksemodell! Du kan selvfølgelig ikke gå i en bukse som er laget for de med rett fasong om du selv har timeglassfasong. Om du kler deg riktig ser du helt sikkert fantastisk ut. Anonymous poster hash: bf4ca...8fa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Anonym 452 Nettopp, akkurat som meg. Alt det ekle fettet er samlet på underkroppen og på siden av magen.. Blir helt dårlig av å se meg i speilet! Ja, tror vekten virker som den skal og Anonymous poster hash: c1cf5...d01
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 Ja, jeg veier og gjerne 10kg mer, så lenge kroppen ser bra ut. Driter i vekta Snille dere som kommer med gode ord da Anonymous poster hash: c1cf5...d01
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 men hallo, trenger ikke å bety at man er feit selv om man bruker bukse i strl L! jeg her 168 og veier 67/68 kg og er IKKE feit. Magen er flat, midjen er veldig smal, men ja jeg har jo litt stor rompe og lår. Men det har jeg selv når jeg veier 60, har hatt det siden jeg var 12 år.. Prøvde å gå ned engang for noen år siden, men da jeg kom til 63 ville jeg ikke mer, for overkroppen ble jo skjelett mens rompa og lårne forstatt var der. Men jeg ser jo ikke på meg selv som feit fordet, det sunneste fettet er jo på lår og rompe. Det har ingen helserisko om man har normal bmi men har fett der! Ja jeg bruker bukser i L og 40 0g 42 til og med, men ser på meg selv som slank fordet. Har tydelig timeglass, tynn overkropp, men kvinnlige former da. Dere må bare akspetere at man har ulik kroppsfasong Anonymous poster hash: 8486c...084
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Jo, jeg ser feit ut! Prøvde en bukse på Vero Moda i går, og fikk såvidt klemt meg inn i en M. Med andre ord måtte jeg ha størrelse L. Har ok armer og overkropp, men hoftene og beina er feite. Og knærne mine buler av fett Hvordan trene bort fett på knærne liksom? Æsj Anonymous poster hash: c1cf5...d01 Seriøst. Buksa må være feilmerket. Bruker s/m på vero og min bmi er mye høyere enn din. Anonymous poster hash: b5674...260
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Skjønner deg. 170 høy og 55 kilo. Ser også litt feit ut Anonymous poster hash: f4883...c38 Seriøst? Har du sjekket synet ditt i det siste? Hvis ikke ville jeg gått til en optiker! Eller en psykolog...for enten er det noe galt med øyene dine eller hodet ditt.. Anonymous poster hash: 1d3ef...6e6 Morsomt at du poengterer med psykolog..akkurat som man er gal i hodet.. Jeg har vært til psykiater og ble erklært frisk selv med mitt elendige selvbilde pga kroppen. Jeg har normalt syn og normal hjerne, fikk ingen andre råd enn å spare til operasjoner. Ingenting annet som hjelper på endring av kroppsfasong Akseptere eller operere Det må være lov å diskutere likevel. Anonymous poster hash: 728d8...1ba
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #20 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er nok litt som deg, HI. Er også 1,69, veier rett i overkant av 60 kg. Ser at jeg ikke er feit sammenlignet med andre, men har store lår, håndtak på sidene osv, og liker det definitivt ikke! Har startet med trening, må bygge opp muskler og ned med fettprosenten! Det gjør at en ser mer fit ut. BMI sier ikke så mye om fettet på kroppen. Tok en scan for å se hva kroppen min egentlig består av, 25-26% fett, så det er egentlig ok. Men trives ikke med dvaske lår... Jeg har endelig funnet ut at vekta ikke betyr noe, muskler er som kjent tyngre enn fett. Mitt råd er å trene styrke, ikke veie deg, men heller bruke målebånd og klær for å se resultatene Anonymous poster hash: 5e00a...42d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #21 Skrevet 5. januar 2014 Noen i Bærum/Asker i samme situasjon som kunne tenkt seg en treningsvenn da?? Hjelpe hverandre til å minske fettprosenten.. Hi Anonymous poster hash: c1cf5...d01
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #22 Skrevet 5. januar 2014 Mange her med et helt forskrudd kroppsbilde skjønner jeg.... Anonymous poster hash: e216b...5ca
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #23 Skrevet 5. januar 2014 Man kan ha BMI på 19 og fortsatt se feit ut om vekten sitter på midten for eksempel. Pipestilker til ben og armer og masse valker på magen og lovehandels.. Hjelper å trene da! I utgangspunktet tenker jeg at rundt 10 kg under høyden (160/50 kg) da er man slank, rundt samme, 160/60 kg, da begynner man å bli litt lubben. Men det er nå min mening. Anonymous poster hash: 9e523...954
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #24 Skrevet 5. januar 2014 Man kan ha BMI på 19 og fortsatt se feit ut om vekten sitter på midten for eksempel. Pipestilker til ben og armer og masse valker på magen og lovehandels.. Hjelper å trene da! I utgangspunktet tenker jeg at rundt 10 kg under høyden (160/50 kg) da er man slank, rundt samme, 160/60 kg, da begynner man å bli litt lubben. Men det er nå min mening. Anonymous poster hash: 9e523...954 Din mening er rar. Det vil si at jeg som er 171 er lubben på 70. Noe jeg ikke er. Ikke rart det er mange med forstyrra kroppsbilde med slike utsagn. Anonymous poster hash: b5674...260
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #25 Skrevet 5. januar 2014 Meg som er 170 høy og 55 kilo. Jeg bruker str xs/s eller 25/26 i tommer men likevel føler jeg meg litt lubben , tror nesten klærne lyver . Anonymous poster hash: f4883...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå