Gå til innhold

Hvor mye sparer dere i måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å spare alt fra 1000 til 5000. Varierer litt. Dere andre?

Anonymous poster hash: 10992...5bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nok, skal bli flinkere når jeg er tilbake i jobb.

Skrevet

Fast trekk på 4000 kr (kr 3000 til sparekontoen og 1000 kr til feriekontoen). Sparer mer når vi får feriepenger og i desember når det er halvt skattetrekk. Prøver å til enhver tid ha en bufferkonto på 50000-100000 kroner, men det varierer (som i høst da vi fikk verkstedregning på 12000 kr…).

Anonymous poster hash: 06a89...902
Skrevet

Sparer 13000, 1000 til guttungen, 5000 til bsu og 7000 til bufferkonto. Denne er nå helt skrapa etter å ha investert i luft-vann varmepumpe. Forøvrig legger jeg av 2300 hver mnd til studielånet men det er jo ikke sparing i den forstand ;) liker å ha 100000 på bufferkonto og bruke overskytende til huset, men det ble for dyrt å vente med varmepumpa da vi sparer 20000 i året på den...

Skrevet

Vi sparer 5-10.000 i måneden

Anonymous poster hash: a9463...cfc
Skrevet

Mannen og jeg sparer 10000 kr hver i mnd. Fordelt på bsu, pensjon og bufferkonto.

Anonymous poster hash: 4755d...0fd

Skrevet

Ca 10 000-15 000kr. Holder på med opppussing, så pengene forsvinner fort;)

Anonymous poster hash: 33bcd...b7b

Skrevet

Null! Eller, 100 kr i mnd går inn på kontoen til hvert av barna. Men som student med to barn i den verste voksealderen, er det ikke rom for mye sparing. Gleder meg til å bli ferdig....... :)

Anonymous poster hash: 9a3dc...78d
Skrevet

Vi driver ikke å sparer, da vi har lån. Sparingen vår består seg i å betale avdrag.

Anonymous poster hash: 768fb...737

Skrevet

Null her og. Alenemamma på AAP

Anonymous poster hash: 6a68d...676

Skrevet

hmm.. ja, hva blir det totalt da?

1000,- til barna

6000,- til en felles sparekonto

4000,- til en annen felles sparekonto

5000,- til felles sparekonto (dette er kontantstøtte, så det er bare for noen måneder akkurat nå..)

i tillegg sparer jeg 3000,- i måneden til min egen sparekonto - men ca 2500,- per måned dekker studielånet, så ikke akkurat sparing.. 

Anonymous poster hash: 3f179...7f7
Skrevet

Vi driver ikke å sparer, da vi har lån. Sparingen vår består seg i å betale avdrag.

Anonymous poster hash: 768fb...737

Vi har også lån. Men jeg sparer allikevel 2500kr i måneden. Spesielt nå som de har spådd at boligprisene vil synke så er det uaktuelt for oss å betale ekstra på lånet, og heller spare. Vi mister jo store deler av egenkapitalen i boligen hvis boligprisene synker og vi ikke har spart noe ekstra. Vi skal kjøpe noe større etterhvert, derfor ønsker vi mest mulig ek, det er bedre å ha de på konto enn i en bolig som kanskje mister verdi.

Anonymous poster hash: f51b4...5ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...