Gå til innhold

Dere som går til psykolog...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere mellom timene?

Jeg merker at jeg er helt ute etter timen og er ikke meg selv...det surrer i hodet og tankene får ikke pause. Hvis det er sånn hele tiden blir det jo fryktelig slitsomt.

Hvordan er det for dere?

Anonymous poster hash: 88379...661

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør dere mellom timene?

Jeg merker at jeg er helt ute etter timen og er ikke meg selv...det surrer i hodet og tankene får ikke pause. Hvis det er sånn hele tiden blir det jo fryktelig slitsomt.

Hvordan er det for dere?

Går ikke til psykolog men jobber med terapi. Dette er en helt normal reaksjon og det tyder på at du har effekt av samtalene. Hensikten er å få ting til overflaten og bearbeide dem. I starten vil det oppleves som veldig strevsomt da hodet ditt ikke tar pause selvom timen er over.

Underveis vil ting falle mer på plass og der strevsomme vil avta.

Vær glad du har det slik du er på rett vei høres det ut som.

Anonymous poster hash: 753cd...cc9

Skrevet

Takk for svar. Problemet her er at ting kom opp og så greier jeg ikke takle de. Det blir vel lettere etterhvert...eller at jeg kanskje lærer metoder å takle de på.

HI

Skrevet

Jeg har fått til psykolog over lengre tid, pga angst. Den første tiden var det veldig tøft. Mye grums å ta tak i. For meg har det blitt lettere med tiden. Det krever mot å stå i vonde følelser og jobbe seg gjennom de, men for min del har det vært så enormt verdt det. Det BLIR bedre.

Kjenner meg godt igjen i din beskrivelse. Hodet mitt var helt fullt av tanker og reaksjoner. Etterhvert har jeg lært meg teknikker som hjelper meg å sortere tankene og øvelser som hjelper meg å fokusere på her og nå.

Selv har jeg hatt mye glede av bøker skrevet av Ingvard Wilhelmsen. Følte meg ikke så alene etter å ha lest de.

Anonymous poster hash: 7bdbf...aac
Skrevet

14:25 igjen. Glemte å ønske deg lykke til. Du er tøff som tar tak i utfordringene dine :)

Anonymous poster hash: 7bdbf...aac
Skrevet

Takk til du siste her. Håper jeg greier få litt teknikker jeg og for ellers tror jeg ikke det kommer til å fungere. Har det jo verre nå enn før jeg gikk. For et styr :-(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...