Gå til innhold

Noen som har gått ned 35-40 kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips? Råd?

Hvor mange kcal spiste du pr dag?

Anonymous poster hash: eec8a...b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk ned 20kg ved å kutte karbo og sukker og mat med høyt fettinnhold. gikk veldig kjapt ned. ca 3 mnd...!;)

Skrevet

Har nå gått ned 38 kilo med å trene og spise sunt. Ikke noe kavkarbo eller noe andre dietter. Vanlig norsk mat bare mindre. Trener hver dag...type jogger eller fjelltur. Funker så bare det.

Lykke til...det går om du bare bestemmer deg.

Anonymous poster hash: c4d4a...a6c

Skrevet

Bare 30 kg.

Ingen diett eller hokus pokus. Spiste ca 1200 om dagen. Telte ikke hver dag. Kontrollerte innimellom med gratis appen til shape up.

Jeg valgte å trene mye for da kunne jeg spise litt mer. Fortsatt ikke over 1200 men du må spise noe mer om du trener mye.

Er glad i mat da. Ikke nødvendigvis usunn mat men koser meg med det.

Jeg mener oppriktig slanking er 80% motivasjon og resten er kunnskap om mat. Innerst inne vet vel de fleste hva som er bra.

Jeg holdt meg så langt det lot seg gjøre unna raffinerte matvarer (hvitt mel og sukker) og var nøye på fett%.

Masse lykke til.

Anonymous poster hash: 961d9...37c

Skrevet

Har nå gått ned 38 kilo med å trene og spise sunt. Ikke noe kavkarbo eller noe andre dietter. Vanlig norsk mat bare mindre. Trener hver dag...type jogger eller fjelltur. Funker så bare det.

Jeg er ikke HI, men lurer på hvor lang tid du brukte på å gå ned så masse?

Skrevet

Jeg er ikke HI, men lurer på hvor lang tid du brukte på å gå ned så masse?
Hei

Jeg brukte 7 mnd på det. Nå går det veldig sakte, men litt etter litt kryper vekta nedover :-)

Skrevet

Jeg brukte 6 måneder på de første 20 kg. De siste 10 kg brukte jeg bevisst lengre tid på. Nådde målet mitt etter 11 måneder og har holdt meg der i ett år nå.

Anonymous poster hash: 961d9...37c

Skrevet

Så flinke dere er. Jeg klarer også å gå ned, men klarer ikke å holde meg der. Går opp igjen hver sommeeferie og jul :(

Pga helsen min nå burde jeg leve slik jeg gjør når jeg lever på kur, men klarer ikke. Er for glad i sukker og mat ofte og masse.. skulle gjerne lært å begrense meg også når man ikke slanker seg, men skal spise vanlig og la kuren ligge. Akkurat der misunner jeg de som har operert. De har ikke noe valg, i det minste i starten.

Skrevet

Så flinke dere er. Jeg klarer også å gå ned, men klarer ikke å holde meg der. Går opp igjen hver sommeeferie og jul :(

Pga helsen min nå burde jeg leve slik jeg gjør når jeg lever på kur, men klarer ikke. Er for glad i sukker og mat ofte og masse.. skulle gjerne lært å begrense meg også når man ikke slanker seg, men skal spise vanlig og la kuren ligge. Akkurat der misunner jeg de som har operert. De har ikke noe valg, i det minste i starten.

Huff, jeg er som deg og vurderer oprasjon, men går nå på pulver. Det setter ned matlysta. Og det er kanskje lettere å spise mindre med mindre magesekk og er man i lite aktivitet og kanskje bare trenger 1200 kcal om dagen for å holde vekten hjelper det jo oss lite å spise dette, vi må ha enda mindre. Ja, jeg har me og er bare her... :( Lagt på meg masse...

Anonymous poster hash: 4bdd9...e45

Skrevet

Jeg har gått ned 30 så langt, på ett år. Skal igang med de siste 10. Spiser 1200 kalorier om dagen, i perioder ned mot 800. Trener 5-6 ganger pr uke.

Anonymous poster hash: 73a19...181

Skrevet

Gått ned 48 kg på to år nå, siste 24 kg igjen nå, håper å nå mål innen 2015 :)

Kuttet ut all godteri, sjokolade og pepsi max, alt unødvendig sukker ol i et år, etter det startet jeg å spise litt nøtter eller potetgull, samt unnet meg et glas cola på lørdager, drikker begrenset med alkohol også. Trener ikke stort, går tur hver eneste dag i minst 30 minutter, holder meg aktiv på dagtid, sitter ikke så mye rolig.. Gjør god gammeldags husarbeid, lager mat fra bunn av, men lever ikke på lavkarbo eller noe. Styrketrening ol driver jeg ikke med, er alene med unger 24/7, uten avlastning, så treningssenter er ikke bare bare nå.

Men, jeg har jo gått ned mye på dette alene, så ser det ikke som krise... Hugger ved med øks, bærer ved, har noen tunge tak ellers også, og har helt klart sterkere kropp nå enn for et år siden f.eks :)

Anonymous poster hash: 4ffbb...163
Skrevet

Huff, jeg er som deg og vurderer oprasjon, men går nå på pulver. Det setter ned matlysta. Og det er kanskje lettere å spise mindre med mindre magesekk og er man i lite aktivitet og kanskje bare trenger 1200 kcal om dagen for å holde vekten hjelper det jo oss lite å spise dette, vi må ha enda mindre. Ja, jeg har me og er bare her... :( Lagt på meg masse...

Hva slags pulver er dette? Proteinpulver?

Anonymous poster hash: b8062...e3e

Skrevet

Huff, jeg er som deg og vurderer oprasjon, men går nå på pulver. Det setter ned matlysta. Og det er kanskje lettere å spise mindre med mindre magesekk og er man i lite aktivitet og kanskje bare trenger 1200 kcal om dagen for å holde vekten hjelper det jo oss lite å spise dette, vi må ha enda mindre. Ja, jeg har me og er bare her... :( Lagt på meg masse...Anonymous poster hash: 4bdd9...e45

Hva slags pulver er dette? Proteinpulver? Anonymous poster hash: b8062...e3e

Allevo på apoteket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...