Gå til innhold

Må man bruke insektsnett til barnevogn på vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke skaffet meg det enda, bare lurer på om det går greit å sette vogna ut på balkongen uten?

Anonymous poster hash: ea0b5...644

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!! Katter er et problem her!

Billig forsikring!!

Anonymous poster hash: 2baa4...99f

Skrevet

Jeg brukte bestandig det i frykt for at det kunne komme en katt å legge seg over ansiktet til barnet.

Skrevet

Brukte det ytterst sjelden på sommeren også. Luften sirkulerer veldig dårlig med det over.

Har aldri satt fra meg vognen med ungen oppi alene så katter har aldri vært ett problem.

Anonymous poster hash: 8e912...7e1
Gjest Julia1984
Skrevet

Innsektsnett om sommeren er et must om sommeren når vogna står på terrasse e.l

Skrevet

Bruker den som er intregrert i vognen, i tilfelle katteskinn finner det for godt å legge seg der .

Skrevet

Brukte det integrerte nettet i sportsvogna til eldste. Yngste er ikkje stor nok til å sove ute aleine enda.

Skrevet

Tro meg, om det er katter du er redd for hjelper en myggnetting INGENTING! En katte kommer seg gjennom en dørsprekk mindre enn minst om den vil, så tror nok litt netting bare er en koselig utfordring da Men uansett, dette med katter er rent hysteri. Finnes så få dokumnterte tilfeller av det der at mye annet farlig kommer før katter i køen. Så slapp av, bare det superhysteriske mødrene her inne som ønsker å skremme deg! :P

Anonymous poster hash: 1828f...1e4
Skrevet

Er det innsekter ute da? Ingen innsekter her om vinteren.

Anonymous poster hash: d4bec...2c9
Skrevet

Her blåser det godt rundt hjørnene så nett må på så vi slipper løv og annen dritt inni vogna.

Skrevet

ehh nei. insekter er ikke ute nå,jeg har bare kattenettet på. insektnettet er for tynt og katten kan bare ta det vekk hvis den ønsker det,er tynt insektnettet

Anonymous poster hash: a4fc5...efc
Gjest Julia1984
Skrevet

Tro meg, om det er katter du er redd for hjelper en myggnetting INGENTING! En katte kommer seg gjennom en dørsprekk mindre enn minst om den vil, så tror nok litt netting bare er en koselig utfordring da Men uansett, dette med katter er rent hysteri. Finnes så få dokumnterte tilfeller av det der at mye annet farlig kommer før katter i køen. Så slapp av, bare det superhysteriske mødrene her inne som ønsker å skremme deg! :P

Anonymous poster hash: 1828f...1e4

Naboens katt krabbet inn i vogna til venninnas baby da hun var 7-8 mnd. Det blir nært nok for meg!

Når det likevel er en mulighet, hvorfor ta sjansen?

Må du ha dokumentasjon før du bruker noe for å sikre en sovende baby ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...