Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg hat brukt pose om natta på datteren min, fra hun var 3 mnd pga hun snudde seg over på mage. Kun pose, ingen stropper. Hun er nå 11 mnd og bruker den fortsatt. Men selv med posen reiser hun seg i senga, og turner i løpet av natta slik at hun ligger i bunnen av senga. Føler derfor ikke jeg kan slutte med posen, for da vil hun havne under dyna. Når slutta dere med pose? Anonymous poster hash: 9b453...62b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Jenta vår er 3 år i morgen, og har akkurat slutta med pose, men klatret ut av senga når hun var mindre, og vi har lenge prøvd og slutte med den, men hun har nekta. Anonymous poster hash: 9b4db...cad
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Mine har brukt pose (uten seler) frem til de vokste ut av den ved 2 års alder. Anonymous poster hash: a09c5...733
★julestjerne★ Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Vår ville ikkje ha pose då vi skulle tre den på att då hausten kom. Var då ca 1 1/2 år.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Vi har aldri brukt pose. Anonymous poster hash: c2a8c...b4a
MamsenMedToSmå Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Hvor kjøper dere poser som varer så lenge? Vår på snart 10 mnd bruker pose, men vokser straks ut av den. Vil gjerne fortsette med det en stund til, da han beveger seg MYE i søvne.
★julestjerne★ Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Hvor kjøper dere poser som varer så lenge? Vår på snart 10 mnd bruker pose, men vokser straks ut av den. Vil gjerne fortsette med det en stund til, da han beveger seg MYE i søvne. Ikea, h&m og sikkert fleire.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Takk for svar kjøpte en liten på ikea, og en større på sparkjøp. Den lille passer enda, den store er litt for stor enda. Bruker dere forresten pose året rundt? Tykk om vinteren og de supertynne om sommeren? Om vinteren, bruker dere dyne i tillegg? Brukte både pose og dyne, men hun sov urolig da. Så snart jeg kuttet ut dyna som hun som en stein. Hun var ikke varm, men kanskje det ble for mye? Anonymous poster hash: 9b453...62b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Vi har aldri brukt pose. Anonymous poster hash: c2a8c...b4a Veldig greit å vite! Kanskje finne noen relevante tråder å svare på da Anonymous poster hash: 9b453...62b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Våre er 19 mnd og har de to siste nettene våknet og dratt i posen. Tydelig at de ikke liker den lenger. På mimmis.no selger de noen herlige store poser med tynn ull inni. Anonymous poster hash: 1a99d...583
Devil in disguise Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Min brukte til han var over 2 år. Ville det selv. Vi sydde selv av dynetrekk
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Hva skjer om dere prøver å legge de uten pose? Siden dere skriver at de vil ha den på Og noen som kan svare på om dere bruker året rundt? Anonymous poster hash: 9b453...62b
MamsenMedToSmå Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Hva skjer om dere prøver å legge de uten pose? Siden dere skriver at de vil ha den på Og noen som kan svare på om dere bruker året rundt? Anonymous poster hash: 9b453...62b Vi bruker ikke året rundt da posen vi har nå er ganske tjukk. Passer best når det er noen minus ute og en liten gløtt på vinduet De gangene vi har vasket posen og han har måttet bruke dyne istedenfor har han våknet ofte. Han beveger seg så mye at han blir liggende uten dyne og fryset sikkert. Endret 5. januar 2014 av Mamsen og lilleputt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå