Gå til innhold

Brudekjoler i større str. i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal finne kjolen min i løpet av våren og tenkte å kombinere med en husmorferie i Oslo.  

Jeg tenkte å ringe på forhånd å høre hva slags str. de har men om noen har en salong å anbefale blir jeg veldig glad! :strix:

Jeg er ganske høy og bruker str 48. 

Anonymous poster hash: 9d1aa...4dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste salonger har str 38 som prøvekjole, og så bestiller de på mål til hver enkelt. Det er ofte 8-12 uker leveringstid.

Anonymous poster hash: b7ae0...6dd

Skrevet

De fleste salonger har str 38 som prøvekjole, og så bestiller de på mål til hver enkelt. Det er ofte 8-12 uker leveringstid.

Anonymous poster hash: b7ae0...6dd

Etter min erfaring er dette feil. Jeg var i to salonger i Oslo (husker ikke navn), var i Kristins brudesalong i Liiestrøm, Var i brudesalong på Jessheim og i Hamar og alle hadde stort utvalg i store størrelser. Det må de også nesten ha da det er umulig  å vite om kjolen sitter fint hvis man er i størrelse 48 og kun får prøvd i 38.

Anonymous poster hash: 1c430...806

Skrevet

Jeg var på Queens brudesalong på Lillestrøm.

Kjempe fin butikk med godt utvalg, Det har mange str større enn str 38

Masse lykke til på kjolejakten :)

Skrevet

I Oslo har de hvertfall Brudekjolen der jeg prøvde kjole. Jeg bruker str 44, og fikk fint på meg veldig mange av kjolene der. Noen måtte de til og med stramme inn med klyper. Mange av kjolene har snøring slik at man fint kan se hvordan de sitter selv om de er i en mindre størrelse. Jeg endte opp med en kjole fra Abelone på Frogner i Sørum. (Mellom Oslo og Gardermoen). Fantastisk fine kjoler der som sitter veldig fint på litt større jenter. Min har snøring helt ned, og kan strammes inn 1-2 størrelser, så om jeg går ned litt før bryllupet gjør det ingenting. De er ganske rimelige også. Begge butikkene har nettsider. :)

Anonymous poster hash: 40293...d7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...