Gå til innhold

I dag vil jeg ha denne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg også.

Men vi har diverre bestemt oss for at vi ikkje skal ha hund. Ungane får kose med hund hjå besteforeldra ca 2 gongar i veka, så det gjorde avgjerda enklare.

Men slike annonser gjer det vanskelig att..

Skrevet

Forster, Pointer og Husky? Gode odds for vanskelig bikkje da.

Skrevet (endret)

Forster, Pointer og Husky? Gode odds for vanskelig bikkje da.

masse driv og drag, ja, men trenger ikke være vanskelig. og siden jeg ikke skal ha den gjør mismatch med mitt liv ingenting.

Endret av sug lut
Skrevet (endret)

Sikkert en ypperlig trekkhund, og antagelig derfor denne krysningsavlen er valgt. Sinnsykt irriterende annonse når man setter bort en " gammel" for man har fått for mye " nytt"

Endret av ellen-propellen
Skrevet

Fuglehund med trekkhundkrefter? Neppe en god ide.. 

Skrevet (endret)

Både forster og pointer er helt vanlig å blande inn i trekkhunder. Aner ikke hvorfor, men det er vel noen kvaliteter de ønsker å spare på siden de blander det inn

Men i teorien er jeg helt enig med deg ;)

Endret av ellen-propellen
Skrevet

vorstehere brukes mye til trekk.

Skrevet

vorstehere brukes mye til trekk.

Ok, de fuglehundene jeg har kjent har vært settere og münsterlander, og for å si det sånn, de kan sikkert trekke, du må bare ta dem igjen først... 

Skrevet

Jeg googlet litt, og Alaska husly er ofte iblandet vorster eller pointer for å bli lettere samt få mer fart. I utgangspunktet så er vel Alaska husky en " designerhund" laget av trekkhundfolket med tanke på lange raske løp?

Skrevet

Annonsen er satt passiv, så mulig at det er noen som har forbarmet seg over hunden og gitt den et nytt kjærlig hjem.

Blandingen Alaskan husky og vorsteher er dødlig kattejeger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...