Gå til innhold

Jeg har angst og klarer snart ikke mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å ta meg av barna om morgenen, får flere angstanfall når de sutrer og overdøver hverandre med hyling. Går til psykolog grunnet dette.

Mannen MÅ komme på banen og det har også familievernkontoret rådet han om. Han gjør sin andel, ca 50% (med litt masehjelp av meg). Noe utover dette er han ikke i stand til. Jeg tror det knyter seg innvendig om han føler at han må gjøre mer enn meg. Da kaller han meg lat osv.

Jeg tror at han tror jeg prøver å snike meg unna ansvaret mitt.

Holder ikke ut mer.

Anonymous poster hash: 88a40...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har barna besteforeldre barna kan være hos en en stund? Mens du får kommet deg, evt fått litt hjelp, og du og mannen din blitt enige om fordeling? Er redd dette går ut over barna? De har behov for stabilitet.

Anonymous poster hash: 6e705...785

Skrevet

Kanskje du har mulighet til å bo hos familie eller venner en uke eller to slik at du kommer deg litt unna? Da må mannen trå til og ta seg av barna mens du får hentet deg litt inn.

Anonymous poster hash: a4da8...85f

Skrevet

Du må vertfall gjøre noe... en endring... slik kan du ikke ha det. Mannen din må forstå hvordan du har det, du må sørge for at du vertfall har fortalt han det. Hjelper han deg ikke er det jo noe veldig galt.

Anonymous poster hash: 6e705...785

Skrevet

Barna er så små enda, minste er ikke fylt året enda, så de er krevende og tette i alder.

Har spurt min mor om hun kunne ha de 1 uke, så jeg og mannen kunne reise vekk, men det er hun ikke i form til å passe de selv.

Hi

Skrevet

Og hvordan kan dette gå om jeg skal være alene med de? Og mannen ikke minst....

Hi

Skrevet

hvis anfallene er så ille så kan du kanskje få medisin for det, de dagene du ikke skal i terapi? vet ikke hvor ofte du går, men kanskje du bør få enda tettere oppfølging fra terapeuten/ psykologen. be om time hos prykomotirisk fysioterapaut også ? jeg har akkurat begynt hos en selv pga min egen angst. klarer meg uten medisin, en jeg vil lære å takle anfall bedre.

lykke til og håper du får jobbet bra med angsten din, så den roer seg og kanskje slipper helt taket.

Anonymous poster hash: ad6f8...586
Skrevet

Går du i kognitiv terapi? Hvis ikke bør du bytte til dette. Angst er noe som det er mulig å bli veldig mye bedre av raskt. At mannen din er sånn hjelper vel heller ikke på situasjonen. 

Anonymous poster hash: a2890...137

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...