Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Babyen min på 3 måneder har diaré siden i går. Ingen andre symptomer, men han bæsjer hele tiden! Jeg fullammer og passer på at han får die ofte. Bør jeg ta han med til legen? Anonymous poster hash: 2df2d...cc9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Han pleier alltid å bæsje 1-2 ganger om morgenen. I går bæsjet han gjennom hele dagen og i dag har han allerede bæsjet 3 ganger på 2 timer. Anonymous poster hash: 2df2d...cc9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Noen? Jeg vurderer å ta han til barneklinikken men vil ikke være hysterisk. Han bæsjer fortsatt ofte, nesten hver gang han dier, er litt små grinete men ellers er i ok form. Anonymous poster hash: 2df2d...cc9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Da har han vel magesjau da? Så lenge han fullammes og spiser godt, er det greit. Legen behandler ikke diaré med mindre det er fare for dehydrering. Anonymous poster hash: fb551...39f
HvittHus Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Så lenge han har våte fulle bleier, og ikke har tegn på å være dehydrert, så er det greit å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå