Gå til innhold

neida, jeg trenger ikke søvn jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det holder på å Klikke. Sønnen min går sovet fint på natta, til nå. Våken annenhver time, og sover 20 minutter på dagen. Hvordan kommer man seg gjennom dagen???? Har knapt sovet i helga, og i morgen reiser mannen og blir borte hele uka. Jeg er et vrak uten søvn!!!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon

Anonymous poster hash: dc108...1ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off det er ikke lett.. Hvor gammel er sønnen din? Eneste rådene jeg egentlig har er å sove når han sover, og spør om noen kan ha han noen timer om mulig? Slik at du kan sove eller bare være alene litt- det hjelper også på.... lykke til! Skulle gjerne passet han litt for deg;)

Anonymous poster hash: 3ab83...c2b

Skrevet

Off det er ikke lett.. Hvor gammel er sønnen din? Eneste rådene jeg egentlig har er å sove når han sover, og spør om noen kan ha han noen timer om mulig? Slik at du kan sove eller bare være alene litt- det hjelper også på.... lykke til! Skulle gjerne passet han litt for deg;)Anonymous poster hash: 3ab83...c2b

Snill du er :) han er 6 mnd... Men når han sover 20 minutter pr økt så er det fysisk umulig for meg å sovne :/ har to til hjemme og som trenger meg. Meeeeen, det går vel over om noen år vel :)

Anonymous poster hash: dc108...1ed

Skrevet

Trenger ikke søvn jeg heller tydeligvis. Har sovet totalt 10 timer siden 0730 på onsdag. Ser litt dobbelt, "vasker" klær i tørketrommelen, og skjønner ikke hvorfor rundstykker ikke blir varme i fryseren.. Søvn er jaggu oppskrytt =) Hvor vi henter krefter fra skjønner jeg ikke, men vi kvinner får til det utroligste.

Har dessverre ingen råd, så sender en klem og ønsker deg en god natt når den endelig kommer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...