Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Er det virkelig så dårlig lyd i den?? Har satt volumet på fullt, men må likevel holde babycallen helt inntil øret for å høre...Har også skrudd på fullt på sensitiviteten... Kan det være noe feil med den, eller er det no jeg ikke har skjønt? Anonymous poster hash: d9e11...8a1
<3 2G <3 Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Kanskje baby ikke lager så mye lyd? Vår er veldig følsom. Ikke 100% sikker det er samme vi har.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Vår er veldig følsom, jeg må skru ned lydstyrken ellers hører jeg at ungen puster. Har du lyden på maks? Anonymous poster hash: 4cbc8...a9e
Nodisc Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Har ingen problem med det. Må skru ned lyden på vår for at vi skal få sove, ellrs våkner vi av sovelydene. Har akuratt samme typen. Kanskje du burde reklamere?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Høres ut som det må være noe galt med den vi har, ja...Takk for svar:-) HI Anonymous poster hash: d9e11...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå