Gå til innhold

Noen her som jobber eller har jobbet som stuepike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en fysisk tung jobb, og hvordan er lønna i forhold til butikkansatt eller barnehageassistent? Og hvor lang tid har man pr. rom?

Anonymous poster hash: 8b805...08f
Skrevet

Gjorde det samtidig som jeg gikk på vgs :) veldig grei jobb! Starter som regel 7-8-tiden på morgenen, også ferdig 12-13. Tid på rommene varierer på størrelse/rot ol, så man blir ikke målt etter tidsbruk. Man får liste på kanskje 15 rom (enkle, doble, suitter), også tar det den tiden det tar. Men man jobber såklart aktivt, og får ikke jobbe der hvis man somler :) Ikke spesielt fysisk utfordrende, men god trening..man er jo opp og ned på gulv hele tiden :) Lønn helt ok, varierer nok. Jeg likte jobben iallefall. Kan gå med musikk på ørene i sine egne tanker hele dagen :)

Anonymous poster hash: ceb9a...731

Skrevet

Jobbet på et lite hotell en stund, og da hendte det jeg tok stuepikevakter ved sykdom. Det var tungt ja, det verste var å skifte på sengene. Nå er jeg ganske liten, så store dyner er litt uhåndterlige.

Forresten, utenfor topic men... syns jeg det slurves veldig mye med rengjøring på hotell, og det er sjeldent jeg er fornøyd med renholdet.

Anonymous poster hash: fcef9...587
Skrevet

Jobbet på et lite hotell en stund, og da hendte det jeg tok stuepikevakter ved sykdom. Det var tungt ja, det verste var å skifte på sengene. Nå er jeg ganske liten, så store dyner er litt uhåndterlige.

Forresten, utenfor topic men... syns jeg det slurves veldig mye med rengjøring på hotell, og det er sjeldent jeg er fornøyd med renholdet.

Anonymous poster hash: fcef9...587

Synes også renholdet er så som så på rommene. Tykt støvlag og hår i dusjen. Derfor jeg tenkte at de har x antall min. pr. rom, og ikke rekker å rengjøre ordentlig.

Anonymous poster hash: 8b805...08f

Skrevet

Filosofisk spørsmål, men hva heter det hvis en mann jobber som stuepike? Kan en mann jobbe som stuepike?

Anonymous poster hash: 10f02...e26
Skrevet

Der jeg jobber har de 14 minutter på et standard rom. Det er lav lønn, og hard, fysisk jobb. Er nok over den tida da stuepikene jobbet i rolig tempo, dessverre.

Anonymous poster hash: 492bc...568

Skrevet

Filosofisk spørsmål, men hva heter det hvis en mann jobber som stuepike? Kan en mann jobbe som stuepike? Anonymous poster hash: 10f02...e26

Det heter selvsagt ikke stuepike, stillingen heter renholder.

Anonymous poster hash: 492bc...568

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...