Gå til innhold

Jenta klager overat hun er så varm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ikke feber, men sier at hun er då varm inni seg. Det kommer gjerne på kveldstid når hun legger seg.

Er ellers aktiv og uttrykker ikke annet ubehag..

Noen som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: 9d220...9eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tynnere dyne og åpent vindu?

Begge ungene mine sover stort sett oppå dyna i bare trusa.

Anonymous poster hash: 1bda5...eb4

Skrevet

Ja, det kan jo være løsningen. Hadde liksom ikke tenkt at det var problemet på vinterstid.. Men det blir gjerne varmere inne da. Jeg er en frysepinn selv, så..

HI

Skrevet

Ta på alvor og kle på/pakk inn mindre!

Jeg er selv en veldig varm person, som har vokst opp med to frysepinner av noen foreldre som ikke trodde på meg da jeg sa det var for varmt. Jeg ble pakket inn etter ale kunstens regler, med varme dyner og pyjamaser på natten, og med ull og tykt yttertøy på dagen. Dette var selvsagt godt ment fra mine foreldres side,men førte til mye lidelse for min del. Det er veldig ubehagelig å være for varm. Jeg for min del har mer ubehag av å være litt for varm enn av å være litt for kald.

Anonymous poster hash: e018d...fbb
Skrevet

Ta på alvor og kle på/pakk inn mindre! Jeg er selv en veldig varm person, som har vokst opp med to frysepinner av noen foreldre som ikke trodde på meg da jeg sa det var for varmt. Jeg ble pakket inn etter ale kunstens regler, med varme dyner og pyjamaser på natten, og med ull og tykt yttertøy på dagen. Dette var selvsagt godt ment fra mine foreldres side,men førte til mye lidelse for min del. Det er veldig ubehagelig å være for varm. Jeg for min del har mer ubehag av å være litt for varm enn av å være litt for kald. Anonymous poster hash: e018d...fbb

Som å lese om venninna mi. Hun fryser hele året. Pakker inn ungene sine med mye klær. Går med strømpebukse under buksa hvis det ikke er 25 grader eller varmere. Ungene lider virkelig.

Jeg har virkelig sagt i fra! Nå er eldste 6 år og er flinkere til å sette mora si på plass

Anonymous poster hash: 9ea9d...0f0

Skrevet

Men, i hår når hun sa at hun var varm lå hun i trusa oppå dynen.

Hun sier at hun må ha et glass iskaldt vann " så kaldt det bare hår an" ;) for å kjøle seg ned innvendig.

Syns bare det høres så merkelig ut, men femåringer forklarer det jo veldig billedlig :)

HI

Skrevet

Høyt stoffskifte? 
Da jeg var barn kunne jeg gå uten jakke på vinteren fordi jeg rett og slett ikke følte meg kald. Holdt på å renne vekk hjemme i stuen, der mamma og pappa fyrte som gale fordi det var kaldt ute. Var vel ti år da jeg tok noen blodprøver hos legen, og fikk regulert stoffskiftet. Nå fryser jeg dessverre med en gang det kommer en sky foran solen, men jeg er hvert fall mer lik andre - trives i samme temperatur som dem jeg er sammen med ;)

Anonymous poster hash: 6ac71...b2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...