Gå til innhold

Har dere leker i stuen? Hvilke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle leker i en krok av stua.

Har soverom på loftet og de er for små til å leke der alene.

Anonymous poster hash: 819f9...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå? Maaange petshophus pent oppradet langs sofaen, trash Pack- figurer som bor i husene, noen Legobiler. Men soverommene er rett ved siden av stua, så lekene bæres inn der iblant. Men ikke hver kveld. Nå som det er helg feks har alt fått stå fra igår til idag. Jeg syns det er hyggelig at de leker rundt overalt jeg.

Skrevet

Har en bilbane og brettspill i stua, resten av lekene er på lekerommet eller på rommet til barna.

Anonymous poster hash: 97acd...482
Skrevet

Har alle leikene i stua, synes ikkje det gjer noko at huset ber preg av at det bur barn her.

Skrevet

Har ikke leker i stuen, de er oppe på rommet hennes, men hun tar støtt og stadig leker med seg ned i stuen når hun leker med de. Og rydder de opp igjen når hun er ferdig.

Anonymous poster hash: 53945...f4f

Skrevet

Har så mye at det ikke kan ramses opp,stua vår er like mye ungenes sitt som vårt. Klarer fint se på tv på kvelden selv om det er leker i rommet :) minner meg om barna og livet mitt med stor glede det.

Skrevet

Frem til barna var tre år brukte vi den ene stuen til lekestue, hadde alle lekene deres der. Var veldig praktisk, når vi hadde besøk kunne barna leke mens vi voksne satt i sofaen.nå som barna er eldre har de fleste parten av lekene sine på rommene sine. Lekekjøkken og en kasse med leker står fremdeles i den ene stuen. I penstuen har vi brettspill i en hylle og på kjøkkenet har vi alt av forming og tegne utstyr. I kjelleren har vi noen leker stående i gangen.

Anonymous poster hash: 2f6ab...403

Skrevet

Stor tre kasse på hjul med ting han leker med (er 1,5) Baller, lydbøker, byggeting, stableklosser, kosedyr osv. osv. Er ikke alltid han leker med det, er ikke så inter. i leker egentlig

Anonymous poster hash: 4e6d1...0ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...