Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Har hatt halsbetennelse i 1 1/2 uke nå (virus), og det gir seg pokker meg ikke! Kjennes ut som om jeg blir bedre i løpet av dagen, også blusser det opp til rene smertehelvete på kvelden igjen. Når skal jeg egentlig bli kvitt denne dritten? Anonymous poster hash: 455a5...bf9
Tarssan Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Æsj da. Hadde det slik i fjor sommer, gikkvel rundt en mnd med den dritten der. Tok paracet på kvelden, det tok vekk mye av det vonde slik at jeg fikk sove. God bedring.
Voilà Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Synes alle har hatt dette i en og en halv uke nå Jeg våknet med vond hals på julaften, og det har ikke gitt seg enda. Har ikke vært hos legen, så jeg vet ikke om det er virus eller bakterier som har invadert meg, men går ut i fra at det er samme virusmafiaen som "alle andre" har.Like lei jeg også!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Ja, nå er jeg jaggu lei altså. Det gjør jo så inni h.... vondt! Har vært hos lege jeg da, og han sa det var virus. Nå sitter jeg her og venter på at smertestillende skal virke så jeg kan få sove litt. Men, det har gått to timer nå, og det er fortsatt vondt! Anonymous poster hash: 455a5...bf9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 uff, er det sånn at det blir vondere når du ligger? Når jeg har så vondt i halsen må jeg bare sette meg i sofaen og sove halt hengende over sofaryggen haha, da gjør det ikke like vondt som å ligge flatt.. men ikke så behagelig da Anonymous poster hash: 0b732...382
Gjest Kira Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Har det helt likt jeg også, i tillegg feber og verking i alle ledd og muskler. Hvis ikke det blir bedre innen mandag har jeg lovet mannen å dra en tur innom legen. Eneste positive er at det blir en sunn start på året, for spiser kun suppe og litt yoghurt
Jenny251210 Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Hadde det der i oktober, var syk i 3 uker. Begynte med halsvondt, gikk over i bihulebetennelse også en absurd hoste. Kroppen ordnet opp selv. Var hos lege for å sjekke for streptokkokker, var ikke det.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Jeg vet ikke egentlig. Men, nå har jeg sittet oppreist i sofa'n i hele kveld, og det er drita vondt. Anonymous poster hash: 455a5...bf9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har ikke feber. Testen hos legen viste at det ikke er streptokokker. Hadde vært bedre om det hadde vært det, for da hadde jeg gladelig kjørt innpå en penicillinkur og blitt bra i løpet av et par døgn. Jeg hoster jeg også, og har vært forkjøla ut av en annen verden. Forkjølelsen er bedre, men halsen er samme status. Anonymous poster hash: 455a5...bf9
Virginia. Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Har hatt halsbetennelse i 1 1/2 uke nå (virus), og det gir seg pokker meg ikke! Kjennes ut som om jeg blir bedre i løpet av dagen, også blusser det opp til rene smertehelvete på kvelden igjen. Når skal jeg egentlig bli kvitt denne dritten? Anonymous poster hash: 455a5...bf9 Kjenner til det. Helt utrolig plagsomt! Sjekket de deg for kyssesyken?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Har ikke sjekket meg for kyssesyken. Har hatt den to ganger i ungdommen selv pm det visstnok er veldig sjrldent å få det flere ganger. Nå har jeg hivd innpå nok en dose smertestillende og har lagt meg i senga, så nå er det best det slipper taket litt. Anonymous poster hash: 455a5...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå