Gå til innhold

Samboer kommer ikke over ens med barnet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det har gått ett år............ 

Det er jeg så sikker på!

Lurer på om vi kan bo sammen. Jeg skjønner, og SER at han ikke ønsker noe særlig med mitt barn. 

Hvorfor er han aldri sammen med det, hvorfor leker han ALDRI med barnet mitt, og hvorfor har han aldri lyst til å være alene med det, eller "passe" det mens jeg er ute en kveld..................

Det blir feil å si at mitt barn ikke kommer over ens med min samboer, for barnet mitt "prøver", eller jeg vet ikke hvor mye det skjønner...Men jeg skjønner nå at jeg kan ikke la mitt barn bo med denne mannen lenger, som overser og viser tydelig at han ikke er interessert....   barnet mitt inkluderer alltid han vi bor med..... når leker deles ut, får alltid han også. 

Men det er ikke så lett å avslutte et forhold heller, spesielt ikke siden vi har bodd sammen en stund. (1 år).

Hjeeeelp :-(

PS; Jada, har tatt det opp flere ganger med han. 
Ofte blir han gretten, eller tar ikke ting til seg. 
Han er nok litt umoden kanskje, på dette området. Voksen på andre ting da. 

Anonymous poster hash: 8fffe...5c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjør det slutt NÅ, helst i går, og ikke finn på å barn med denne mannen!!!!!!!

Barnet ditt fortjener voksne rundt seg som er glad i det, så sett barnet ditt først. 

Anonymous poster hash: 3eef6...7cd
Skrevet

Dette tror jeg du vet svaret på selv..

Hvorfor flyttet dere sammen før de gikk overens??

Og å ha bodd sammen ett år er ikke 'en stund'.

Barnet ditt tar faktisk skade av denne situasjonen. Fjern barnet fra et slikt familieliv. Det høres ikke ut som om samboeren din liker barnet ditt litt engang..

Anonymous poster hash: ed862...dfd

Skrevet

Nå må du være mamma. Flytt ut så snart du kan.

Skrevet

Vet ikke om du trenger enda flere til å fortelle deg det du allerede vet....?

Anonymous poster hash: 7ade8...205

Skrevet

Å jeg som dumper en mann etter første gang han møter barnet mitt visst han overhodet ikke viser intresse hehe folk er jammen forskjellig.

Skrevet

Som de over sier: barnet ditt går SELVSAGT fremfor enhver partner. Funker det ikke, så funker det ikke. Da bør samboer flytte.

Anonymous poster hash: 2160c...5d7

Skrevet

Kunne aldri fortsatt et sånt forhold av respekt og kjærlighet til barna. Han må ut. Ville alltid valgt barna først. Mor mi heiv ut en slik kjæreste i superfart da jeg var sju, og så fikk jeg en stefar som tok meg til seg som sin egen :-).

Skrevet

Han har sannsynligvis problemer med deg, ikke med barnet ditt. Når jeg har vansker med min mann, føler jeg mer motvilje mot hans barn. Jeg er bevisst på dette, og jobber aktivt med dette. Når jeg er oppover ørene forelsket i min mann, og over begeistret, er jeg også mer glad i hans barn. Det er en rar mekanisme dette.

Tror nok det er du som er problemet, men ikke alltid lett for han å ta det opp, og så går han heller bare rundt og er sur. Han kan sikkert til og med tro han er irritert på barnet, så slipper han å forholde seg til det som egentlig er problemet med deg.

Dette var et sånt "på seg selv kjenner man andre" svar :-)

Anonymous poster hash: 81e5a...977

Skrevet

Sier som alle andre. Gå fra han.

Jeg ble selv sammen med en annen mann da min sønn var 1.5 år. Det var min ungdomsforelskelse, så kjente han godt fra før. Jeg var hodestups forelsket og ønsket dette mer enn noe annet! Men jeg på også på kveldene og forberedte meg på å avslutte forholdet om han ikke gikk overens med min sønn! Det knuste hjerte mitt, men jeg var fast bestemt!!!

Heldigvis gikk det bra :D

Barnet først. Om de ikke går overens nå, må dunkle regne med at de vil det senere heller. Barnet ditt vil merke dette tydeligere og tydeligere. Og om dere to skulle fått et barn, så er sannsynligheten for at han forskjellsbehandler ganske stor!

Vil du virkelig utsette ditt barn for det?

Skrevet

Er han verdt mer enn barnet ditt er du verdt mer en barnet dit. Særiøst... domp han å ta vare på ungen din!!!

Anonymous poster hash: b92f1...be1

Skrevet

Kusine mi lever i et slikt forhold. Og det er så trist å se på... Hun tar også selv mer og mer avstand til datteren sin...

Anonymous poster hash: 88cc4...9d4

Skrevet

Denne fyren er det bare å gjøre det slutt med før dette for barnet ditt varige mén.

Anonymous poster hash: 945b7...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...