Gå til innhold

Svigermor saboterer slankekuren :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt meg som mål å gå ned mange kilo til august,da skal vi gifte oss og vil prøve på barn nummer to.

Jeg har vært åpen om at jeg vil ned i vekt og i jula gikk jeg ned tre kilo!

I dag var vi på IKEA med svigermor, spiste middag og hun ville hente dessert og kaffe. Jeg sa jeg ikke ville ha noe men det var døve ører. Da sa jeg at jeg ville ha en dessert jeg viste de ikke hadde og at om de ikke hadde den var det greit uten. 

Dama kom tilbake med to kanelboller til meg.

Jeg tok et par biter men heldigvis måtte ungen ha ny bleie slik at jeg kunne gå fra bordet.

Mens jeg stod i kassen for å betale tok svigermor med seg ungen og gikk der de selger matvarer. Tror du ikke dama kom tilbake med to pakker med de små bløtekakene til meg? Med påskudd om at "siden de ikke hadde de i resturanten".

Hun er tynn som ei flis og spiser alt hun har lyst på, hun presser mat på både meg og mannen når vi er på besøk, det er som hun ikke klarer å høre nei takk eller at vi er forsynte. 

Jeg vet alt handler om meg og min viljestyrke, men å nærmest friste meg slik er dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 5c756...1c5
Skrevet

Ja, det er dårlig gjort, men det er jo ikke sikkert hun gjør det for å sabotere? Kanskje hun ikke vet bedre og bare mener det godt..Du bør snakke med henne på en slik måte at det er helt tydelig hva som er greit og hva som ikke er greit :)

Skrevet

Alt svigermor skal få skylden for da.

Du får bli voksen og si klart og tydelig at du slanker deg hver gang hun tilbyr mat, da, vet du.

"Ellers takk, svigermor, men du vet jo at jeg slanker meg"

Såh, så enkelt er det.

Værsågod.

Anonymous poster hash: 9936e...185

Skrevet

Alt svigermor skal få skylden for da.

Du får bli voksen og si klart og tydelig at du slanker deg hver gang hun tilbyr mat, da, vet du.

"Ellers takk, svigermor, men du vet jo at jeg slanker meg"

Såh, så enkelt er det.

Værsågod.

For det er lett når dama ikke aksepter nei, furter når man forsyner seg lite og påstår at man ikke liker maten hennes.

Anonymous poster hash: 5c756...1c5

Skrevet

Alt svigermor skal få skylden for da.Du får bli voksen og si klart og tydelig at du slanker deg hver gang hun tilbyr mat, da, vet du."Ellers takk, svigermor, men du vet jo at jeg slanker meg"Såh, så enkelt er det.Værsågod.Anonymous poster hash: 9936e...185

For det er lett når dama ikke aksepter nei, furter når man forsyner seg lite og påstår at man ikke liker maten hennes.  Anonymous poster hash: 5c756...1c5

Da sier man igjen at man slanker seg og dessverre ikke kan spise mer.

Så får hun furte i vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...