Anne-B. Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 ...men burlesk hadde vært noe. Tror jeg skal starte opp ei burleskbule her på Mo. Må kjøpe puppedusker da.. hvor får jeg tak i sånt?
Gjest Helle_Høygir Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Ebay har jo mye rart, så hvorfor ikke der? Mulig du kan få duster med blinkende led lys og batteri slik at de dusker seg selv?
sug lut Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Ebay har jo mye rart, så hvorfor ikke der? Mulig du kan få duster med blinkende led lys og batteri slik at de dusker seg selv? Fnis, jeg tror jeg har truffet en sånn dust.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Eh ja jo som sagt ebay har mye rart, tror det meste er laget på fabrikk i Kina. Mulig dust på batteri med ledlys er det hippeste av alt nuh for tiden?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Eh ja jo som sagt ebay har mye rart, tror det meste er laget på fabrikk i Kina. Mulig dust på batteri med ledlys er det hippeste av alt nuh for tiden? Da er de fleste mennene til de anonyme laget der? Dust med ledlys tror jeg beskriver de fleste?
Gjest Helle_Høygir Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Hahaha du har så rett Doppler! Maken til ansamling skal man lete lenge etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå