Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg spiser ikke så sunt, har egentlig aldri tenkt over hva jeg putter i munnen så jeg spiser stort sett det jeg har lyst på. Jeg tror jeg spiser for lite mat ender som regel opp med to måltider om dagen og snack i mellom eller ingenting, har ikke matlyst sånn generelt. Det store problemmet mitt er at hvis jeg kutter ut noe så aner jeg ikke hva jeg skal erstatte det med også er jeg kresen itillegg. Jeg har søkt side opp og ned på nettet og finner ut at alle dietter inneholder stort sett ting jeg ikke liker, som en eller annen form for kjøttpålegg og masse yoghurter som jeg ikke liker eller får i meg. Jeg kan gjerne spise det samme på brødskivene i flere måneder for å så variere med knekkebrød i noen måneder. For å kunne ta tak i kosten så har jeg skjønt at jeg må gjøre mat viktig for meg, noe det så desidert ikke er, men hva skal jeg spise? Finnes det noen nettsider (forhåpentligvis gratis) som kan hjelpe meg i vei? Synes det er fryktelig vanskelig å bare begynne, hver gang jeg endrer mine matrutiner tar over en uke før kroppen begynner å bli vandt til den nye maten, men jeg føler at jeg må ta tak i det snart. Anonymous poster hash: 92512...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå