Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg hadde det HELT topp til inntil for ti minutter siden. Nettop laget den viltdyr retten til meg og kjæresten. Gode og mette og jeg gledet meg til og legge meg i armkroken hans.. så der ligger han rett ut på sofan med mobilen sin. Ok. Jeg setter meg i enden der jeg ikke får sett filmen men der er det heller ikke plass for han flytter ikk bena før jg dytter dem bort. Han sier at han gjerne vil kose med meg å jeg prøver å legge meg intil han. Men han gir ikke plass fordi han skriver så hemmlighetsfullt på tlf sin. Så da sier jeg bare. Nei vel. Fløtter meg å DA legger han bort tlf og sier jooooda.. samma det sier jeg... irritert så setter jeg meg i stolen te ungen isteden så jg iallefall får sitte litt. Da fant han frem mobilen igjen. Jeg gikk og tok meg en røyk å sitter å svar her nå.. ååååh jg blir sååå lettt irritert. skal ikk se hva han skriver jg.. ville bare være nær han da det er mange dager siden han var på besøk sist. Eller jeg var hos han.. det va den kvelden.. Anonymous poster hash: 97302...9d9
Nullstress;) Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Kommunikasjon det er nøkkelordet. Si hva du vil og føler, så blir det litt lettere. Ingen er tankelesere (i allefall ikke menn!)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Ikke rart det er krig i verden Anonymous poster hash: 2899c...289
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Hva er det jeg ska si da a? At jeg skal unskylde meg for og være brå. Eller ska jeg si at jg føler han ikke liker at jg ser hva han skriver eller at jg føler han koser seg bedre når jeg ikke koser med han. Jeg blir så forvirret å føler meg nå bare dum.. Anonymous poster hash: 97302...9d9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Legg du fra deg telefonen så jeg får ligge inntil deg? *Ville funken fint i en verden der folk snakker sammen* Kvinnfolk. Anonymous poster hash: 25534...99b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Jeg snakket med han løst forsiktig om det etterpå. Hehe.. aldri hatt så go sex som i natt .. men jeg er ekstremt var.. blir ille lett usikker å utrygg.. på grunn av fortid.. men godt han forstår så jeg kan gjøre noe med meg selv Anonymous poster hash: 97302...9d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå