Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Etterhvert hadde vi ingen kontakt... Etter tre uker tok han kontakt og sa unnskyld og sa at det var pga han kanskje hadde en alvorlig sykdom.... Jeg skjønner ingenting jeg... Anonymous poster hash: a956b...3f0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Ikke stol på han. Sikkert en sånn lystløgner som har flere ... Anonymous poster hash: c8df6...cfd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Nemlig.. Føler jeg ikke kan stole på han Han var vant til at alle ville ha han tilbake hvis han dumpet de Det skjer ikke med meg! Tror han er litt desperat etter oppmerksomheten min Hi Anonymous poster hash: a956b...3f0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Nemlig.. Føler jeg ikke kan stole på han Han var vant til at alle ville ha han tilbake hvis han dumpet de Det skjer ikke med meg! Tror han er litt desperat etter oppmerksomheten min Hi Anonymous poster hash: a956b...3f0 det finnes de som virkelig vil ha deg. Ikke bare seg selv og deg av å til for oppmerksomheten. . Finn deg en som er verdt din tid.. Anonymous poster hash: c8df6...cfd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Tusen takk den trengte jeg Hi Anonymous poster hash: a956b...3f0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Regner med at han sa at han muligens hadde magekreft? Isåfall... Huff, stakkars deg. Kom deg bort asap! Anonymous poster hash: 9e7c8...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå