Gå til innhold

Nelia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fødte jo ikke uten smertestillende, hun brukte lystgass.

Anonymous poster hash: dd13a...aa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sov natten gjennom på den alderen. Sov nesten 12 timer i strekk, bare på pupp.

Klarer forøvrig ikke å ta noe av det Fotballfrue sier seriøst. Hele dama er uspiselig.

Anonymous poster hash: 39b06...72c

Skrevet

Jeg regner ikke lystgass som smertestillende! Heller ikke risposer, varmt vann, saltvannspapler eller hva de nå kaller alt tullet sitt. Kun epidural og morfin som gjelder!

Anonymous poster hash: f8ae4...787

Skrevet

Nei, ikke brysternærte barn i hvertfall, men kansje barn som får mme eller tillegg på kveldstid. Mne er tyngre å fordøye enn morsmelk. Lengste sammenhengende søvn i den alderen var 5-6 timer, vil ikke kalle det hele natten. Lengre fungerte ikke for meg heller, da var brystene så melkesprengte at det var umulig å sove. Ingen av mine har sovet natten igjennom før de begynte med grøt i 5-6 mnd alderen.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Tror hun sikkert er ferdig å amme etter nyrebekken betennelsen med høy antibiotika... Da skal man ikke amme og det er vanskelig å opprettholde produksjonen med pumpe så kort etter fødsel

Gir sikkert flaske

-her va renselsen over på 4-5 dager, etter det kun litt brun utflod -det ER mulig :) hadde også flat mage noen dager etter første fødsel, så det ER mulig, samme som sovende baby ved fullamming, ukomplisert fødsel uten smertelindring og enda jeg ikke er jåletet pakket jeg glattetang i fødebagen og glattet ut håret på barsel (det er den lille tingen jeg må gjøre for håret krøller seg til alle veier) har heller aldri hatt ammeproblemer

DET ER MULIG, men forstår det kan være vanskelig å forstå om man selv har ulik erfaring

Det er sikkert mulig, men det fremstår som umulig at man har NULL plager med noe som helst. 90% av førstegangsmødre opplever vanskeligheter eller ubehag ved amming de første dagene, noe som er helt normalt siden brystene skal herdes, og man blir noe sår i løpet av herdingsprosessen. Det at man er ferdig med å blø etter 1 døgn tror jeg heller ikke stemmer. Det verste er vel at dama fremstiller alt det ovennevnte som hennes egen fortjeneste. Hun hadde ingen plager, sting, bekkenløsning, ammeproblemer eller kolikkunge fordi HUN er flink. Ikke fordi enkelte er født med gullhår i ræva.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg regner ikke lystgass som smertestillende! Heller ikke risposer, varmt vann, saltvannspapler eller hva de nå kaller alt tullet sitt. Kun epidural og morfin som gjelder!

Anonymous poster hash: f8ae4...787

Lystgass er medikament. De andre ting du lister opp er det ikke. Så jo, lystgass regnes av helsepersonell som medikamentell smertelindring (snakket med venninne som er jordmor).

Skrevet

Å HERREGUD, ER DET MULIG?!?!?!

Jeg tipper dere er fremtidens svigermødre som vil bli diskutert med avsky her inne.

Eller er dere de samme med grufulle svigermødre i dag kanskje?

La nå damen få fred. Skjønn jente, rolig baby, koselig hus, fornøyd med mannen sin. Hvem ønsker ikke det? De har nok sitt å stri med som alle andre de også, selv om hun ikke er forpliktet til å fortelle alle om det. Og hvem tror at det er ukomplisert å bli innlagt på sykehus med en liten, nyfødt baby. Hvor ille skal hun måtte ha det for å være på lik linje med dere høns?

Anonymous poster hash: 5e17d...b5b

Skrevet

Hva med å slutte diskutere dette? Å starte tråder med navnet til et liten baby, for deretter å diskuterere og latterliggjøre foreldrene syns jeg er lavmål.

Anonymous poster hash: 44000...6cb

Skrevet

Helt utrolig hvor mye dere vet om "fotballfrue"

Hun har jo ikke annet å gjøre enn å blogge og trene,jeg kunne også sett slik ut om jeg ikke måtte på en vanlig jobb 8 timer om dagen.

Dere er skikkelige sladrekjerringer som sitter og synser i hytt og pine, og selvølgelig må noe være steingalt med henne siden alt er gått greit.

Muligens vil hun ikke gå i detaljer om blodsøl og gørr i forbindelse med renselse, i motsettning til DiB så er hun ikke anonym.

Jeg er heller ikke fan av verken henne eller bloggen hennes, men det er faktisk verre med sladrekjerringer som vet "alt".

På 70 tallet ville dere sittet på cafe, drukket kaffe med gratis påfyll og røykt rullings mens dere sladret om alt og alle som ikke var der. Skam dere!

Anonymous poster hash: 9e8c2...801

Skrevet

Helt utrolig hvor mye dere vet om "fotballfrue"

Hun har jo ikke annet å gjøre enn å blogge og trene,jeg kunne også sett slik ut om jeg ikke måtte på en vanlig jobb 8 timer om dagen.

Dere er skikkelige sladrekjerringer som sitter og synser i hytt og pine, og selvølgelig må noe være steingalt med henne siden alt er gått greit.

Muligens vil hun ikke gå i detaljer om blodsøl og gørr i forbindelse med renselse, i motsettning til DiB så er hun ikke anonym.

Jeg er heller ikke fan av verken henne eller bloggen hennes, men det er faktisk verre med sladrekjerringer som vet "alt".

På 70 tallet ville dere sittet på cafe, drukket kaffe med gratis påfyll og røykt rullings mens dere sladret om alt og alle som ikke var der. Skam dere!

Anonymous poster hash: 9e8c2...801

Amen!

Anonymous poster hash: 01eca...2f9

Skrevet

Så mødre som må / gir mme er late? Oj ja takk for den. Så det finnes ikke forskjellige grunner til det? Sjarmerende menneske er du....

Anonymous poster hash: 4c880...e23

Skrevet

Sønnen her sov natten gjennom fra han var 8 dager gammel, jeg fullammet.

Å påstå at ammebarn ikke sover natten gjennom er ikke rett, det kommer helt an på melka moren produserer, min melk var rene kremfløten.

Anonymous poster hash: bb61d...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...