Gå til innhold

har du noen å snakke med hvis du har det vondt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Blir de evt 'lei' av å 'høre på deg' ??

Anonymous poster hash: 1f596...4cd

Skrevet

Ja, har alltid noen å snakke med.
Har ikke inntrykk at de er lei.

Skrevet

Nei har egentlig ikke det :(

Blir til at jeg lufter tankene mine her inne.

Anonymous poster hash: 53739...ed3
Skrevet

Har egentlig ikke det lenger, nei.

Har alltid vært obs på å ikke bare prate om meg og mitt, støtte dem når de trenger det osv.... men når de blir "vellykkede" så passer det visst ikke helt inn å ha en konstant ulykkesfugl i gjengen. Men, det viser i hvert fall hvor de står i vennskapet.

Anonymous poster hash: 197d8...bb5
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg

Hi

Anonymous poster hash: 1f596...4cd

Skrevet

Ja det har jeg. Ingen venner blir lei av å høre om andres problemer. Men om man har det vondt hver gang man treffer venninner, bør man kanskje søke hjelp andre steder.

Anonymous poster hash: 86bbd...13f

Skrevet

Jeg har jo egentlig det, men får meg aldri til å dele dette med noen. Synes det er vanskelig å prate om meg selv til andre om mine egne problemer. Og om jeg deler det med en venninne passer jeg liksom alltid på å ta det kjapt og ferdig med det. Nevne noe kort i et par setninger før jeg i samme setning føyer det bort og bytter samtaleemne.

Anonymous poster hash: 8c34d...e81
Skrevet

Ja,  men prøver å spre møkka.

Skrevet

Snakker med mannen min :) Han er heldigvis alltid der :)

Anonymous poster hash: 588ad...373
Skrevet

Har det vanligvis, men av de to tingene som plager meg nå er begge så tabu at jeg kun kan snakke delvis med en venninne om den ene, og hun blir litt oppgitt tror jeg...

Anonymous poster hash: 4e596...fc1
Skrevet

Jada, flere. Men jeg gjør det ikke. Sånn er det visst blitt desverre

Skrevet

Ja, jeg har funnet ut at jeg har mange og prate med, men når jeg er oppi en av mine livs kriser føler jeg at jeg bare gjenntar meg selv. Fordi jeg ikke blir klok på det. Og heller ikke vet hvordan jeg skal takle det. Jeg har pratet mye med mange men nå vet jeg ikek lenger hvem jeg kan prate med. Føler  jeg ikke gjør annet enn og snakke om dette.

Føler jeg sliter ut alle jeg prater med. Spesielt mine nærmeste.

Anonymous poster hash: d7765...6ed
Skrevet

Ja, men jeg liker ikke å snakke om slik, så det unngår jeg helst. Er i såfall mannrn som plutselig får det dumpet i fanget.

Skrevet

Ja jeg har 2 veldig nære venninner og mannen som jeg kan prate om alt med. Blir likevel slik at jeg føler jeg ikke kan snakke om sykdommen min som dominerer hele livet mitt hver gang jeg treffer venninnene. Ikke fordi de er lei, men jeg er redd for at de skal bli det..

Skrevet

Har fastlege og psykolog som er supre, som jeg bytter på å gå til annenhver uke. Liker ikke å snakke om kjipe ting til venner, i frykt for at dem skal gå lei. Snakker av og til med en venninne, men det er fordi hun viser at hun er interessert, og spør spørsmål som det er lett å svare på. 

Anonymous poster hash: f91b3...f00
Skrevet

Mannen min, psykologen, legen og ei venninne. To av dem betaler jeg for at de skal høre etter, så blir til at jeg øser mest utover de ;)

Anonymous poster hash: 52473...265
Skrevet

Ja, heldigvis. Har både mann, mor, søsken og venninner jeg kan tømme/betro meg til. Det er litt sånn at det er hver til sitt bruk :)

Skrevet

Ja nå har jeg det. Har alltid vært en privat type som ikke snakker om ting. Men har savnet det. Ble kjent med ei for et lite år siden og hun er utrolig. Kan fortelle henne alt og det er godt. Er redd hun skal bli lei, men hun påstår hun ikke blir det.

Anonymous poster hash: 9ecb2...c55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...