Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Sikkert et rart spørsmål altså.Men jeg var på do og tissa nå nettopp, og når jeg reiste meg opp så begynte det å renne mer. Jeg tisset ganske mye, og gang nr 2 så kom det også ganske mye.Jeg har litt dårlig muskulatur etter å ha fått revet over muskler nedentil, så derfor er det litt vanskelig for meg å vite.Tenker det ikke er vits å ringe legevakt eller fødeavdeling for dette, de får jo ikke gjort noe. Annet enn bekrefte/avkrefte ved hjelp av ultralyd, og det prioriterer de nok ikke akkurat nå. Og jeg merker ingen tegn til rier nå. Anonymous poster hash: 493d5...667
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jeg merket det godt når jeg mistet i uke 13:-( Anonymous poster hash: 96c17...200
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Jeg merket det godt når jeg mistet i uke 13:-( Anonymous poster hash: 96c17...200 Hvor masse kom omtrent da? Hadde du vondt? blødninger? Anonymous poster hash: 493d5...667
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 uff, ble urolig jeg nå kjenner jeg... Anonymous poster hash: 493d5...667
ma(G)ma med to små :) Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Hvordan føler du deg nå? Hvis vannet går så tidlig er det vel ikke noe å gjøre med, men jeg ville uansett fått sjekket det opp hos lege i morgen. Fortell hva du opplevde, og be om en henvisning til ultralyd. Men det trenger jo ikke å ha vært vannet som gikk, da! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Kan være du har smertefri UVI, ordne deg med legetime i morgen og sjekk opp om det kan være det, kanskje en rask sjekk samtidig, for å roe nervene Anonymous poster hash: 636af...690
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Jeg mistet i uke tolv og merket ikke at vannet gikk. Kan det være at du ikke fikk tømt deg helt og når du reiste deg så kom resten. Siden du har dårlig musklatur tenkte jeg. Du presser jo litt på blæra når du reiser deg. Anonymous poster hash: 23836...53a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 En har ca 100 gram fostervann rundt uke 10, dvs en drøy dl nå. Antar du ville merket det. Tenker at du kanskje ikke fikk tømt deg helt da du var på wc og så rant resten ned da du reiste deg. Anonymous poster hash: 0934f...8b2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Hos meg gikk alt vannet i uke 13, og alle klærne mine ble gjennomvåt. Mirakuløst kom det fult opp med fostervann like etterpå og i uke 39 fødte jeg en perfekt liten datter Anonymous poster hash: d419c...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå