Gå til innhold

2000 kr til 20 januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er lite? Hva har dere? Er en voksen og et barn. Skal dekke mat, busskort og evt underholdning.

Anonymous poster hash: 6bfb5...ac0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

68000 til 12.

Det burde holde det du har, men er ikke mye

Anonymous poster hash: 11340...f1d

Skrevet

Vi er 2 voksene og 2 unger og har 4500 til den 31, går fint sånn sett, bare holde seg til det absolutt nødvendige til da, da får vi inn 8000, også er det lønning igjen den 8, da kommer det ca 30 000 inn.

Dere kan klare det, så lenge dere lever sparsomt

Anonymous poster hash: 39c8c...712
Skrevet

Har 400 kr til slutten av mnd.. MÅ inn til byen to dager pga møte, og da ryker 200 av de på buss(50kr en vei)

Anonymous poster hash: c0ca2...a09

Skrevet

Har 400 kr til slutten av mnd.. MÅ inn til byen to dager pga møte, og da ryker 200 av de på buss(50kr en vei)

Glemte å si at det er 4 unger annenhver uke, 1 er her 100%.

Aner ikke hva samboer har på konto da..

Skrevet

Har 400 kr til slutten av mnd.. MÅ inn til byen to dager pga møte, og da ryker 200 av de på buss(50kr en vei) Anonymous poster hash: c0ca2...a09

Aner ikke hva samboer har på konto da..Anonymous poster hash: c0ca2...a09

Kanskje grei å finne ut det da. Du har ansvar for 4 barn!
Skrevet

Flere?

Anonymous poster hash: 6bfb5...ac0
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har vel rundt 700 nå som jeg har handlet inn alt til dåpen. Men det er bare sløsepenger:p

Skrevet

Vel, jeg lever på pengene jeg skulle betalt inkassoregningene for nå frem til aap utbetaling på mandag. Så har egentlig ikke en krone. Er mange tusen i minus etter jula. Same shit hver jul, men man kommer ikke unna.

Hadde ikke klart meg på de pengene. Må jo ha sunn mat og alltid noe man trenger til husholdningen. 

Anonymous poster hash: 81448...e66
Gjest lillehi
Skrevet (endret)

Aner ikke hva samboer har på konto da..

Eh.........hvis samboer har penger på konto kan vel du også bruke av de?😳

Endret av lillehi
Gjest lillehi
Skrevet

Synes dere det er lite? Hva har dere? Er

en voksen og et barn. Skal dekke mat, busskort og evt underholdning.

Anonymous poster hash:

6bfb5...ac0

Nei det tror jeg skal holde fint😃 jeg har ca 200kr frem til den 20. Alene med ett barn😏

Gjest lillehi
Skrevet

Vel, jeg lever på pengene jeg skulle betalt inkassoregningene for nå frem til aap utbetaling på mandag. Så har egentlig ikke en krone. Er mange tusen i minus etter jula. Same shit hver jul, men man kommer ikke unna.

Hadde ikke klart meg på de pengene. Må jo ha sunn mat og alltid noe man trenger til husholdningen.

Anonymous poster hash: 81448...e66

Skjønner hvordan du har det😉 samme her hvert eneste år også😃 klem😃

Skrevet

Jeg har 3200kr. Skal betale semesteravgiften i morgen så da kommer vel stipendet på konto i løpet av uka, er 25000kr nå i januar. Også er det lønn den 12. og 20. Har mer enn nok denne måneden. Har en buffer jeg kan ta av ved behov ellers i året. Også har vel mannen noe penger og.

Anonymous poster hash: 59b5f...761

Skrevet

Jeg har 200kr frem til 12.

2000 holder fint. 

Skrevet

Holder i massevis! Her er det 500kr igjen, men da er alle middager i hus og regningene betalt. Skal kun rekke til brød, melk og pålegg.

Skrevet

Vet ikke hva vi har.....men har nok. Ikke hver mnd vi har det. Rundt 10 000 til den 12 tror jeg. Alle regninger betalt, kun mat og bensin som trengs.

Anonymous poster hash: 9ba5b...67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...