Gjest babyplusme Skrevet 5. januar 2014 #51 Skrevet 5. januar 2014 Butikkmedarbeider! Gleder meg enormt til permisjonen, skal nok ikke tilbake der. Det var helt greit å jobbe der før dem fleste som kunne noe sluttet, inkludert sjefen. Etter den nye sjefen kom, merker jeg at jeg vil mindre og mindre på jobb....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #52 Skrevet 5. januar 2014 Jobbet ett år i barneskolen. Aldri mer! Aller mest pga. inkompetent rektor, men også fordi småunger har jeg hjemme og jeg orker ikke å knytte skolisser, tørke snørr, finne plaster osv. hele tida - jeg vil jobbe med fagene mine! Anonymous poster hash: a10d5...aeb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #53 Skrevet 5. januar 2014 Jobbet på Elkjøp mens jeg studerte. Hyggelige ansatte, også sjefen var grei. Men, hver eneste dag var det konkurranse mellom oss ansatte, iverksatt av sjefen. Den som solgte et produkt til høyst pris, fikk noen kroner ekstra. Var selvfølgelig ikke de beste produktene, men de produktene som "aldri" ble solgt, og som var ubrukelige i forhold til de andre. Var ikke noe for meg å lyve opp prisen på produktet, og anbefale de dårligste produktene til kunder som sikkert stolte på oss... Har snakket med flere som har jobbet i el-kjeder, og det var dessverre like tilstander der. Anonymous poster hash: b6023...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå