Øyboeren med to små <3 Skrevet 5. januar 2014 #26 Skrevet 5. januar 2014 Matbutikk! Hatet hvert sekund..! Ellers har jeg bare hatt jobber jeg stortrivdes med, men kan hende det var noe med miljøet også...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #27 Skrevet 5. januar 2014 Privateid klesbutikk. Pga sjefen. Anonymous poster hash: 26b61...876
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #28 Skrevet 5. januar 2014 Barnehage Anonymous poster hash: 73439...df0
Anyne Skrevet 5. januar 2014 #29 Skrevet 5. januar 2014 Bensinstasjon (pga sjefen og kolleger) og telefonselger (gråt før jobb hver gang fordi jeg gruet meg sånn).
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #30 Skrevet 5. januar 2014 Isbar... ble feit. Anonymous poster hash: 1602a...182
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #31 Skrevet 5. januar 2014 Skulle ikke spist is da. Ikke jobben sin feil at du følte for å trøkke i deg til du trilla vel? Forøvrig hatet jeg å jobbe på Kitch'n, møkkabutikk med verdens sureste ansatte. Anonymous poster hash: 2fbb2...b70
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #32 Skrevet 5. januar 2014 Psykosepost. Fordi jeg var redd for å bli skadet ned hver gang jeg var på jobb. Jeg var heldig og har 'bare' blitt sparket ned en gang, men den satt jo i. Anonymous poster hash: daf8f...984
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #33 Skrevet 5. januar 2014 Jeg hater jobben min som ped.leder i barnehage! Mest pga arbeidsmiljø. Anonymous poster hash: 4e7bb...082
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #34 Skrevet 5. januar 2014 Hatet forresten også jobben min da jeg jobbet i en bolig for psykisk psyke og psykisk utviklingshemmede. Har hatt lignende jobber tidligere som jeg trivdes kjempe godt. Men på denne jobben gikk jeg rundt å var livredd hver dag. Fikk ikke opplæring og ble satt på ansvarsvakter helt fra jeg startet der. Var en forferdelig følelse å vite at brukerne ikke var trygge i mine hender. Tok dette flere ganger opp med ledelsen, men uten at noe bedret seg. Jeg sa opp etter en stund, og var klar på hvorfor i oppsigelsen. Anonymous poster hash: 4e7bb...082
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #35 Skrevet 5. januar 2014 Skulle ikke spist is da. Ikke jobben sin feil at du følte for å trøkke i deg til du trilla vel? Forøvrig hatet jeg å jobbe på Kitch'n, møkkabutikk med verdens sureste ansatte. Anonymous poster hash: 2fbb2...b70 Nei, du virker jo å være en solstråle. Anonymous poster hash: 1e351...c3f
Ennai Skrevet 5. januar 2014 #36 Skrevet 5. januar 2014 Jeg hatet ikke, men misslikte å jobbe på sykehjem. Å gå over intimsonene til pasientene var ikke noe jeg klarte å bli fortrolig med. All ære til de som gjør den jobben! Jobben jeg virkelig hatet var telefonselger! Jeg har aldri fått så mye dritt slengt etter meg før som jeg gjorde der. Ikke bare av kundene, men og av sjefene og de andre ansatte. Holdt ut der i 5 mnd før jeg sa opp:-o
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #37 Skrevet 5. januar 2014 Kan ikke si jeg hater, men ønsket om ny jobb er veldig stort. Jeg er sykepleier, synes det er koselig å jobbe med pasientene. Men tidvis overmanner ansvaret meg. Starter ny utdanning så snart som råd. Anonymous poster hash: 055ce...054
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #38 Skrevet 5. januar 2014 Hater jobben min som sykepleier! Dypt og intenst! Tanken på å tilbake som sykepleier etter endt permisjon gjør meg fysisk dårlig... 16 år med syke mennesker er nok. Stadig vekk kutt, økt ansvar. Jeg har fått nok! Anonymous poster hash: c8973...faf
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #39 Skrevet 5. januar 2014 Jeg liker jobben min i bolig med pu. Men det er tungt, underbemannet, psykisk krevende og av og til fysisk belastende. Hadde det ikke vært for fantastisk arbeidsmiljø så hadde jeg nok ikke likt jobben min Anonymous poster hash: ce0f3...7e7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #40 Skrevet 5. januar 2014 Apollonia, tannlegekontor i Ålesund. Anonymous poster hash: d0948...fe6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #41 Skrevet 5. januar 2014 Sykepleier på sykehjem. Selv om jeg savner de eldre, kommer jeg aldri aldri aldri til å gå tilbake til eldreomsorgen. Dårlig betalt, tungt, mye ekkelt, elendig turnus, flat stuktur, tidspress, sparekniv, roping, mas osv. Skal også sies at en forferdelig virksomhetsleder, og assistenter og hjelpepleiere som ikke anså det å legge medisiner for jobb, og helst mente at det kunne vi stå med på fritiden eller i pausen, ikke gjorde trivselen bedre. Samme hvor herlige og takknemlige de gamle er, så er det ikke i nærheten av å dekke opp for alt det negative. Anonymous poster hash: db96d...d00
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #42 Skrevet 5. januar 2014 Jobba en gang på Big bite. Hadde en sjef og arbeidsmiljø fra helvete!! NO MORE Anonymous poster hash: e3850...5b7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #43 Skrevet 5. januar 2014 Elsket jobben, hatet sjefen. I min erfaring kan en ukvalifisert sjef ødelegge selv den beste jobben. Dessverre. Anonymous poster hash: d30aa...f83
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #44 Skrevet 5. januar 2014 Telefonselger :/ Anonymous poster hash: 4f1a0...318
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #45 Skrevet 5. januar 2014 Hater ikke egentlig jobben. Likevel gjør dårlig arbeidsmiljø og en dårlig sjef det slik at det blir et helvete å gå på jobb. Anonymous poster hash: a25c6...e84
DramaMama Skrevet 5. januar 2014 #46 Skrevet 5. januar 2014 Jobbet som telefonselger i 3 mnd. Var så lettet da jeg hadde levert oppsigelsen at jeg nesten gråt. Det var riktignok da jeg var 15 år, og min første jobb.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #47 Skrevet 5. januar 2014 Revisor. Snakk om en arbeidsplass som tror de eier sine ansatte. Anonymous poster hash: 1fb23...4a6 Jeg er også revisor, og synes det er helt supert. Sjefene er knallgreie, og synes absolutt det er positivt at vi har et liv utenom jobben. Styrer arbeidsdagen i stor grad selv. Anonymous poster hash: 0788e...caf
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #48 Skrevet 5. januar 2014 Jobbet som selger i ca 1-2 mnd. Oppsøkende salg der jeg skulle snakke meg inn til bedrifter og overtale dem til at de ikke kunne overleve uten våre produkter. Det passet ikke for meg i det hele tatt! Ringte til mamma hver dag på jobb og gråt. Jeg vet at jeg hadde bra demonstrasjoner av utstyret, men selv salget var et problem. Jeg opplevde at jeg ble "presset" til å prakke på folk ting de ikke hadde bruk for, og det var absolutt ikke noe jeg var komfortabel med. Sluttet raskt! Anonymous poster hash: a216e...a09
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #49 Skrevet 5. januar 2014 resepsjonist på hotell (ekstravakt ved siden av studier). var grusomt, var ofte alene på hele hotellet og måtte løse alle ting som oppstod, sinte gjester osv. var aldri noen hjelp å få. gråt før jobb, gråt etter jobb. Slutta etter 10 mnd, burde gjort det før. Anonymous poster hash: 3fb2c...985
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #50 Skrevet 5. januar 2014 Jobbet på et lite sosialkontor der vi delte pauserom med barnevernstjenesten. Fytti katta for noen negative sladrekjerringer. De møtte brukerne på en forferdelig måte nesten hele gjengen. Skikkelig ovenfra og ned holdning. Pausene ble brukt til å le av og baksnakke brukerne. Saksbehandlingen var enda verre. Klipping og liming. Der var barnvernstjenesten verst. Alle de tre som jobbet der var inkompetente. Kalde mennesker som aldri burde jobbet med mennesker. Sosialsjefen var en av dem. Om å gjøre å få folk på tiltak før tilsyn. Om tiltaket passet brukeren spilte ingen rolle. Det var to stykker som var kjempeflink og virkelig brydde seg om brukerne og møtte alle med et åpent sinn. Gjorde jobben sin og vel så det. Dessverre sluttet de, og det gjorde jeg også... Når det ble NAV ble det enda verre. Må legge til at jeg har jobbet på et annet NAVkontor også. Der var det veldig godt miljø og hvis noen slarvet om brukere o.l så ble det slått ned på med en gang. Der ble alt gjort ordentlig. Anonymous poster hash: e7c1c...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå