Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har jobbet som journalist i mange år. Jeg HATER jobben min. Alle sier jeg har drømmejobben. Jeg er der kun for pengene. Anonymous poster hash: af33a...e87
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Bensininstasjon. Det er midlertidig, mellom permisjon og studier. Anonymous poster hash: b30a8...437
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Apotektekniker Anonymous poster hash: 0dbf1...f58
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Bensininstasjon. Det er midlertidig, mellom permisjon og studier. Anonymous poster hash: b30a8...437 Bensinstasjon* Anonymous poster hash: b30a8...437
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 bensinstasjon! Anonymous poster hash: da605...5c0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Butikkjobb Anonymous poster hash: a1cd6...362
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Satt en gang to uker i kassa på Eurospar, jeg hatet hvert eneste minutt. Anonymous poster hash: d16f6...962
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Hva slags journalist er du, Hi? Jeg er også journalist, har jobbet innenfor flere felt. Angrer på utdannelsen min.. Vanskelig å få fast jobb, slitsomt og dårlig betalt. Anonymous poster hash: 77c7b...4d2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Selger.... Anonymous poster hash: 66b3f...33e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Barnehageassistent, altfor mange kravstore foreldre som tror deres barn er det eneste i hele barnehagen, og at vi selvsagt vet akkurat hvilke sokker ditt barn har på seg i dag. Anonymous poster hash: 6be02...3b6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Barnehage!hatet det ikke pga barna, pga stemningen blandt de ansatte. Anonymous poster hash: 9bfbd...67d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Sykehjem og butikk Men har jobbet i kiosk hvor jeg sto alene på vakt, og det synes jeg var befriende:) Å være sin egen sjef er aller best. Anonymous poster hash: d9973...ce4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Prøvde meg som telefonselger en liten periode. Ble helt dårlig av å høre hvordan de andre rundsnakket og lurte folk. Absolutt ikke jobben for meg. Hadde nok ikke søkt heller hadde det ikke vært for at det var omtalt som kundeservice i utlysningsteksten. Anonymous poster hash: 28bc8...f60
me_87 Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har også hatt telefonselger jobb å ble jo nesten deppa av det,for var jo bare sur folk omtrent. Men var gøy å ha som jobb å snakke i tlf hele dagen,skulle bare vært litt hyggeligere kunder.
det er berre mordi Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Eg har både vaska golv, jobba på sjukeheim, laga kebab, vore stuepike og stått i bar, men ingenting var så trasig som å jobbe i barnehage;) Var så sliten etter dagen var over at eg kvidde meg allereie til dagen etter.
...gull... Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Har jobbet som demonstrasjons"dame" i forskjellige butikker. Altså tilby smaksprøver til folk. Tenkte det var en grei jobb og hyggelig å bare kunne spre litt glede med nye produkter. Lite viste jeg om konkurransen for å selge mest og all dritten man må oppbevare hjemme, om alle salgstriksene man må kunne for å lure folk til å kjøpe noe de i utgangspunktet ikke hadde tenkt å kjøpe. Nei, fy flate, den ble jeg faktisk deprimert av.
Nissefisen Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Jeg vaskes brakker for ett firma for flere år siden. Skulle vaske "soverommene" til svette mannfolk, dassene deres, dusjen og garderoben. Fytti fetta for ei lukt!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har jobbet som journalist i mange år. Jeg HATER jobben min. Alle sier jeg har drømmejobben. Jeg er der kun for pengene. Anonymous poster hash: af33a...e87 For PENGENE? Man tjener vel ikke noe godt som journalist, med mindre man er nyhetsanker da, eller jobber i en riksavis. Anonymous poster hash: 4d5f5...b21
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #19 Skrevet 4. januar 2014 Jobber i NAV, hater jobben min, hater sjefen, og er ikke spesielt glad mine medarbeidere. På vårt kontor hersker det en ukultur, med mye negativitet mot brukerene, akkurat som om alle kommer for å svindle. Tenker det er bedre å ha fokus på hvordan man kan hjelpe. Anonymous poster hash: c8290...0b3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 Revisor. Snakk om en arbeidsplass som tror de eier sine ansatte. Anonymous poster hash: 1fb23...4a6
hit og dit Skrevet 4. januar 2014 #21 Skrevet 4. januar 2014 Hatet ikke jobbene direkte, men trivdes ikke. Fiskeoppdrett. Stod på linje og sløyet laks. Heldigvis bare en sommerjobb. Likte heller ikke å være lærervikar, men det kan ha med å gjøre at jeg kjente på inkompetanse. Ble heller ikke gammel i jobben som pleieassistent, assistent hos psykisk utviklingshemmet eller som sykepleier på sykehjem. De fortjente noen med mer engagement enn meg.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #22 Skrevet 5. januar 2014 Jobber i NAV, hater jobben min, hater sjefen, og er ikke spesielt glad mine medarbeidere. På vårt kontor hersker det en ukultur, med mye negativitet mot brukerene, akkurat som om alle kommer for å svindle. Tenker det er bedre å ha fokus på hvordan man kan hjelpe. Anonymous poster hash: c8290...0b3 Det tviler jeg ikke på! Er slikt på vårt Nav kontor også Anonymous poster hash: ebed0...7a3
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #23 Skrevet 5. januar 2014 Jobber i NAV... Anonymous poster hash: 7ef95...5b1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #24 Skrevet 5. januar 2014 Må forklare litt da. Rusbehandling. Ikke at jeg må være elsket på jobben, men så udeugelig og fæl jeg følte meg hver dag da jeg gikk hjem var ikke verdt det. Umotiverte mennesker som var i behandling, og ingenting var godt nok. Dog, det var noen som var motiverte, og da var jobben god. Ikke pga kjemi, men motivasjonen fra begges sider. Trist. Sluttet etter tre år, fordi jeg tok jobben hjem hele tiden. Tenkte på hva jeg kunne gjort bedre, hva jeg burdte gjort, osv. Anonymous poster hash: c825c...b3f
Gjest 5 andre Skrevet 5. januar 2014 #25 Skrevet 5. januar 2014 Apotek. Har både elsket og hatet å jobbe i apotek. Jeg hatet jobben min ene og alene på grunn av elendig, korttenkt og urimelig sjef. Denne sjefen ødela så mye at jeg mistet helt lysten på å jobbe i apotek. Jeg sa opp og satte meg på skolebenken igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå