Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #26 Skrevet 5. januar 2014 For min del blir dette over intimgrensen. Hvordan jeg reagerer når egner barn er 8-9 år aner jeg ikke. Hadde jeg kjent barnet lenger hadde kansje saken vert en annen. Han er så godt som 50/50 hos oss. Hadde jeg hatt en datter på 8-9 år ville jeg ikke hatt henne oppi sengen med kjæresten min. Når de er så gamle begynner det bli på kanten. Anonymous poster hash: a9e98...aaf
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #27 Skrevet 5. januar 2014 Hi her. Gutten vil sove hele natten. Bf har alltid sagt nei til å sove i sengen, at han kommer inn på morgenen da jeg har stått opp og kryper oppi til faren bryr meg lite. Jeg synest bare et 8, snart 9år gammelt barn ikke har noe i sengen til foreldrene å gjøre. Hva bf gjør når jeg ikke er hjemme får være opp til han. Anonymous poster hash: a9e98...aaf Begynner navnet ditt på T og slutter på E? Du høres mistenkelig ut som ei jeg vet hvem er. Og er det deg så skaff deg ungetekke!-basert på mye mer enn akkurat dette. Er det ikke deg så vil jeg bare signere de som sier at du må la gutten få litt sånn tid alene med pappan iblant. Hver dag er såklart ikke greit, men en gang i blant. Husk at en 9åring også bare er et barn. Det burde du unne ham:) Anonymous poster hash: 58261...1e8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #28 Skrevet 5. januar 2014 Noen skriver at en åtteåring ikke er så stor. Hverken jeg eller mannen min - som også er barnets far - får sove særlig godt når treåringen kommer på nattlig besøk. Gutten bør kanskje få enda mer pappakontakt og -kos på dagtid? Evt få sove sammen med pappa ei natt i blandt. Å konsekvent gi fra meg senga ville jeg ikke gjort engang med egne barn. Anonymous poster hash: b3f87...91c
Nullstress;) Skrevet 5. januar 2014 #29 Skrevet 5. januar 2014 Min mann er syk nå, og ligger derfor på sofaen (fordi han selv vil dt!) Så da får min sønn på 10!!!år ligge i sengen sammen med meg ser ikke problemet med det, syntes dt er så deilig p få den kosen de få gangen det skjer
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #30 Skrevet 5. januar 2014 Hi her. Gutten vil sove hele natten. Bf har alltid sagt nei til å sove i sengen, at han kommer inn på morgenen da jeg har stått opp og kryper oppi til faren bryr meg lite. Jeg synest bare et 8, snart 9år gammelt barn ikke har noe i sengen til foreldrene å gjøre. Hva bf gjør når jeg ikke er hjemme får være opp til han. Anonymous poster hash: a9e98...aaf Begynner navnet ditt på T og slutter på E? Du høres mistenkelig ut som ei jeg vet hvem er. Og er det deg så skaff deg ungetekke!-basert på mye mer enn akkurat dette. Er det ikke deg så vil jeg bare signere de som sier at du må la gutten få litt sånn tid alene med pappan iblant. Hver dag er såklart ikke greit, men en gang i blant. Husk at en 9åring også bare er et barn. Det burde du unne ham:) Anonymous poster hash: 58261...1e8 Niks, navnet mitt begynner ikke på T. Da får han kose med pappaen sin på dagen, di to har flere timer på dagen etter skolen før jeg er hjemme. Og bf lar aldri barne sove i vår seng han heller, ikke da de bodde alene eller er alene. Er det krise kan han få en madrass på gulvet her. Anonymous poster hash: a9e98...aaf
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #31 Skrevet 5. januar 2014 En gang i blant, så gjør det ingenting. Plutselig en dag så er barna blitt så stor at de ikke ønsker å komme i senga. Du trenger ikke å være redd for at han skal sove der til han blir 14. Men det er forskjell på å komme opp i foreldrenes seng, og fremmede som er kommet i huset. Anonymous poster hash: 581fc...e67
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #32 Skrevet 5. januar 2014 Den madrassen på gulvet hørtes koselig ut. Kan vel ikke koste deg så mye å la gutten få pappakos av og til. Har selv 2 gutter og 2 jenter. Jentene er veldig kosete på dagtid, mens guttene ikke er det før sengetid. Derfor er det gjerne guttene som kommer opp i senga oftest. Anonymous poster hash: 581fc...e67
Gjest ronja røverdatter Skrevet 5. januar 2014 #33 Skrevet 5. januar 2014 Jeg skjønner at dette føles som et større problem med andres barn enn med egne, og jeg (vi) har heller ikke noe ønske om å ha ungene fast i senga hos oss, men de er velkomne om de kommer i løpet av natta av forskjellige grunner. Spør forresten aldri hva som er grunnen, vi bare tilpasser oss enten på en eller annen måte, av og til ved at en av oss voksne forlater senga - og det har til og med skjedd at vi begge har forlatt senga etterhvert fordi det har blitt i overkant fullt. Jeg tror dere må finne ut hvorfor barnet vil sove sammen med dere og så ta det derfra. Kanskje kan han få sove noen netter der, kanskje kan han legge seg i sin egen seng og så kan han få lov til å komme om han våkner etter at dere har lagt dere. Jeg synes ikke at man skal avvise barn sånn uten videre, men heller jobbe fram en strategi for å få bukt med det om man føler det som et problem. Argumentet at du vil sove naken har jeg der i mot ikke sans for. Der må du som voksne bare tilpasse deg når gutten er i hus. Jeg liker også å sove naken, men jeg har alltid en nattkjole eller truse og t-skjorte liggende som jeg kan smette på meg fort når en av ungene kommer om natta. Og passer vi andres barn, har jeg alltid noe på meg når jeg sover, tilfelle barnet kommer inn. Det ville jeg nok hatt om jeg hadde ste-barn også.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #34 Skrevet 5. januar 2014 Sjønner at hi ikke vil ha ekstrabarn i senga. Hun er hjemme hun også, og må få lov å gjøre som hun er vant til hjemme. Jeg hadde før flyttet ut en å latt livet mitt bli styrt av at en 8år gammel gutt skulle få viljen sin. Da får heller bf legge seg i barnet sin seng til barnet er sovnet om det trenger nærhet. Anonymous poster hash: a9e98...aaf
MammantilNurket Skrevet 5. januar 2014 #35 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor er det så galt at en voksen kvinne verner om sine grenser? Snu litt på det: Hva om det dreide seg om en mann som ikke ønsket å dele seng med sin prepubertale stedatter - hva slags respons ville dere gitt ham da? Et nei er et nei - det må barn lære seg å akseptere. Et barn skal ikke styre hvem som skal sove hvor og sammen med hvem. Når det gjelder sønnens behov for såkalt "pappakos" så må da dette kunne finne sted på en annen plass enn i ektesengen?
sug lut Skrevet 5. januar 2014 #36 Skrevet 5. januar 2014 Sjønner at hi ikke vil ha ekstrabarn i senga. Hun er hjemme hun også, og må få lov å gjøre som hun er vant til hjemme. Jeg hadde før flyttet ut en å latt livet mitt bli styrt av at en 8år gammel gutt skulle få viljen sin. Da får heller bf legge seg i barnet sin seng til barnet er sovnet om det trenger nærhet. Anonymous poster hash: a9e98...aaf Så bra du ser at du bør flytte om du havner i denne situasjonen. Å dekke trygghetsbehovet til en åtteåring i en splitta familie med steforeder er forøvrig sjelden å betrakte som å "få viljen sin".
sug lut Skrevet 5. januar 2014 #37 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor er det så galt at en voksen kvinne verner om sine grenser? Snu litt på det: Hva om det dreide seg om en mann som ikke ønsket å dele seng med sin prepubertale stedatter - hva slags respons ville dere gitt ham da? Et nei er et nei - det må barn lære seg å akseptere. Et barn skal ikke styre hvem som skal sove hvor og sammen med hvem. Når det gjelder sønnens behov for såkalt "pappakos" så må da dette kunne finne sted på en annen plass enn i ektesengen? Vet du hva, det er ikke for å dra et hersketeknikk-kort, MammantilNurket, men her tror jeg du har for llite barn til å forstå. Og å seksualisere situasjonen gjør det ikke bedre.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #38 Skrevet 5. januar 2014 Er i samme situasjon som deg men far sier nei. H*n vrir og sparker i søvne så far får ikke sove. Morgenkos er lov da. Anonymous poster hash: 7bbfb...83d
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. januar 2014 #39 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har lest mange tråder her inne der folk skriver at de ikke får sove uten mannen sin i sengen, de liker seg ikke alene hjemme, savner mannen, får ikke sove om han ikke er der osv. Altså, man føler seg utrygg alene i sengen som voksen, og savner noen å dele den med. Men et lite barn skal ikke få lov til å føle det samme? Og til dere som seksualiserer en slik situasjon, og får det til å bli noe ekkelt ved at et barn ønsker nærhet fra sine foreldre og derved komme oppi sengen innimellom- dere er rare!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #40 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor er det så galt at en voksen kvinne verner om sine grenser? Snu litt på det: Hva om det dreide seg om en mann som ikke ønsket å dele seng med sin prepubertale stedatter - hva slags respons ville dere gitt ham da? Et nei er et nei - det må barn lære seg å akseptere. Et barn skal ikke styre hvem som skal sove hvor og sammen med hvem. Når det gjelder sønnens behov for såkalt "pappakos" så må da dette kunne finne sted på en annen plass enn i ektesengen? Vet du hva, det er ikke for å dra et hersketeknikk-kort, MammantilNurket, men her tror jeg du har for llite barn til å forstå. Og å seksualisere situasjonen gjør det ikke bedre. Sug lut, her tar du feil. Man må ikke ha barn selv for å forstå. Det du sier nå er faktisk hersketeknikk. Jeg synes det grenser mot sykelig at en 8-9 åring har så stort behov for å sove så ofte med sin far, i tillegg med en mer fremmed person i sengen. Da er det noe som ikke stemmer og tiden burde heller vært brukt til å finne ut hva. Anonymous poster hash: 18727...94a
Nullstress;) Skrevet 5. januar 2014 #41 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor er det så galt at en voksen kvinne verner om sine grenser? Snu litt på det: Hva om det dreide seg om en mann som ikke ønsket å dele seng med sin prepubertale stedatter - hva slags respons ville dere gitt ham da? Et nei er et nei - det må barn lære seg å akseptere. Et barn skal ikke styre hvem som skal sove hvor og sammen med hvem. Når det gjelder sønnens behov for såkalt "pappakos" så må da dette kunne finne sted på en annen plass enn i ektesengen? Vet du hva, det er ikke for å dra et hersketeknikk-kort, MammantilNurket, men her tror jeg du har for llite barn til å forstå. Og å seksualisere situasjonen gjør det ikke bedre.Sug lut, her tar du feil. Man må ikke ha barn selv for å forstå. Det du sier nå er faktisk hersketeknikk. Jeg synes det grenser mot sykelig at en 8-9 åring har så stort behov for å sove så ofte med sin far, i tillegg med en mer fremmed person i sengen. Da er det noe som ikke stemmer og tiden burde heller vært brukt til å finne ut hva. Anonymous poster hash: 18727...94a Men er dt snakk om veldig ofte? Og er virkelig stemmene en fremmed?? Om gutten er sykelig sjalu hele tiden, burde man heller ta tak i problemet på en annen måte. Om det dreier seg om kos og trygghet, skjønner jeg ikke problemet. Vi kjenner ikke gutten, så hvordan kan vi si at det er galt. Hva vet vi om situasjonen hos mor? Kanskje får han lov til å sove sammen med henne, og syntes det et skummelt å sove i egen seng. Eller så kan det være at han er mye alene hos mor og søkenærhet når han kommer til far. Kanskje var skilsmissen veldig vanskelig for gutten. Her er det mye kanskje, kanskje. Men hvordan kan vi si det er feil at gutten noen ganger sover sammen med pappa, når vi ikke vet noenting om sønnen, far, mor, skilsmisse, sjalusi, hverdagen deres osv? Nei, er det et problem, må man ta tak i dette på en annen måte. Og stemor må kle på seg.
sug lut Skrevet 5. januar 2014 #42 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Hvorfor er det så galt at en voksen kvinne verner om sine grenser? Snu litt på det: Hva om det dreide seg om en mann som ikke ønsket å dele seng med sin prepubertale stedatter - hva slags respons ville dere gitt ham da? Et nei er et nei - det må barn lære seg å akseptere. Et barn skal ikke styre hvem som skal sove hvor og sammen med hvem. Når det gjelder sønnens behov for såkalt "pappakos" så må da dette kunne finne sted på en annen plass enn i ektesengen? Vet du hva, det er ikke for å dra et hersketeknikk-kort, MammantilNurket, men her tror jeg du har for llite barn til å forstå. Og å seksualisere situasjonen gjør det ikke bedre. Sug lut, her tar du feil. Man må ikke ha barn selv for å forstå. Det du sier nå er faktisk hersketeknikk. Jeg synes det grenser mot sykelig at en 8-9 åring har så stort behov for å sove så ofte med sin far, i tillegg med en mer fremmed person i sengen. Da er det noe som ikke stemmer og tiden burde heller vært brukt til å finne ut hva. Anonymous poster hash: 18727...94a HI sier "iblant". Hvordan det kan snus til at det er noe galt med barnet vet jeg ikke. Barnet avvises tydeligvis fortløpende på sitt ønske, fordi det ikke passer far og ny dame. Trist, spør du meg. Endret 5. januar 2014 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #43 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor er det så galt at en voksen kvinne verner om sine grenser? Snu litt på det: Hva om det dreide seg om en mann som ikke ønsket å dele seng med sin prepubertale stedatter - hva slags respons ville dere gitt ham da? Et nei er et nei - det må barn lære seg å akseptere. Et barn skal ikke styre hvem som skal sove hvor og sammen med hvem. Når det gjelder sønnens behov for såkalt "pappakos" så må da dette kunne finne sted på en annen plass enn i ektesengen? Vet du hva, det er ikke for å dra et hersketeknikk-kort, MammantilNurket, men her tror jeg du har for llite barn til å forstå. Og å seksualisere situasjonen gjør det ikke bedre.Sug lut, her tar du feil. Man må ikke ha barn selv for å forstå. Det du sier nå er faktisk hersketeknikk. Jeg synes det grenser mot sykelig at en 8-9 åring har så stort behov for å sove så ofte med sin far, i tillegg med en mer fremmed person i sengen. Da er det noe som ikke stemmer og tiden burde heller vært brukt til å finne ut hva. Anonymous poster hash: 18727...94a Sykelig at et barn på 8 år vil sove noen ganger med en far? Og hvorfor er set kun 8.åringen som skal ta hensyn til denne fremmede i sengen, og ikke den fremmede selv? Det som derimot ER sykelig er at en helt naturlig ting blir omgjort til noe seksuelt. Kjenner en ikke stebarna bedre enn at en ser på 8.åringen som så stor at han aldri vil sove med foreldre, og at en nærmest tillegger han seksuelle motiv er en helt på bærtur. Med så lite kjenneskap til barnet bør en vel strengt tatt vente med overnatting overhodet. Er så glad jeg ikke vokste opp i en familie som nektet meg inngang på soverommet til de voksne den dagen jeg begynte på skolen f.eks. Anonymous poster hash: 6fb58...b7c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #44 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor er det så galt at en voksen kvinne verner om sine grenser? Snu litt på det: Hva om det dreide seg om en mann som ikke ønsket å dele seng med sin prepubertale stedatter - hva slags respons ville dere gitt ham da? Et nei er et nei - det må barn lære seg å akseptere. Et barn skal ikke styre hvem som skal sove hvor og sammen med hvem. Når det gjelder sønnens behov for såkalt "pappakos" så må da dette kunne finne sted på en annen plass enn i ektesengen? Vet du hva, det er ikke for å dra et hersketeknikk-kort, MammantilNurket, men her tror jeg du har for llite barn til å forstå. Og å seksualisere situasjonen gjør det ikke bedre. Sug lut, her tar du feil. Man må ikke ha barn selv for å forstå. Det du sier nå er faktisk hersketeknikk. Jeg synes det grenser mot sykelig at en 8-9 åring har så stort behov for å sove så ofte med sin far, i tillegg med en mer fremmed person i sengen. Da er det noe som ikke stemmer og tiden burde heller vært brukt til å finne ut hva. Anonymous poster hash: 18727...94a HI sier "iblant". Hvordan det kan snus til at det er noe galt med barnet vet jeg ikke. Barnet avvises tydeligvis fortløpende på sitt ønske, fordi det ikke passer far og ny dame. Trist, spør du meg. Jeg hadde en stedatter på 14 som ønsket å sove sammen med sin far i ektesengen vår. Synes du DET også er greit, sug lut? Anonymous poster hash: 764bf...570
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #45 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor er det så galt at en voksen kvinne verner om sine grenser? Snu litt på det: Hva om det dreide seg om en mann som ikke ønsket å dele seng med sin prepubertale stedatter - hva slags respons ville dere gitt ham da? Et nei er et nei - det må barn lære seg å akseptere. Et barn skal ikke styre hvem som skal sove hvor og sammen med hvem. Når det gjelder sønnens behov for såkalt "pappakos" så må da dette kunne finne sted på en annen plass enn i ektesengen? Vet du hva, det er ikke for å dra et hersketeknikk-kort, MammantilNurket, men her tror jeg du har for llite barn til å forstå. Og å seksualisere situasjonen gjør det ikke bedre.Sug lut, her tar du feil. Man må ikke ha barn selv for å forstå. Det du sier nå er faktisk hersketeknikk. Jeg synes det grenser mot sykelig at en 8-9 åring har så stort behov for å sove så ofte med sin far, i tillegg med en mer fremmed person i sengen. Da er det noe som ikke stemmer og tiden burde heller vært brukt til å finne ut hva. Anonymous poster hash: 18727...94a Signerer. Blir for dumt at man ikke forstår fordi barna er for små. Hva er det for noe tull å si? Anonymous poster hash: 7bbfb...83d
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. januar 2014 #46 Skrevet 5. januar 2014 Jeg kjenner en 17-åring som var på Utøya. Hun sov med mammaen sin i flere mnd etter ugjerningen skjedde. Fordi hun var redd. Fordi hun trengte den nærheten. Og mammaen hennes gjorde det mer enn gjerne. Selvsagt. Redsel, utrygghet og behov for nærhet har ingen aldersgrense. Ved behov gjør man det som trengs.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #47 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor er det så galt at en voksen kvinne verner om sine grenser? Snu litt på det: Hva om det dreide seg om en mann som ikke ønsket å dele seng med sin prepubertale stedatter - hva slags respons ville dere gitt ham da? Et nei er et nei - det må barn lære seg å akseptere. Et barn skal ikke styre hvem som skal sove hvor og sammen med hvem. Når det gjelder sønnens behov for såkalt "pappakos" så må da dette kunne finne sted på en annen plass enn i ektesengen? Vet du hva, det er ikke for å dra et hersketeknikk-kort, MammantilNurket, men her tror jeg du har for llite barn til å forstå. Og å seksualisere situasjonen gjør det ikke bedre. Sug lut, her tar du feil. Man må ikke ha barn selv for å forstå. Det du sier nå er faktisk hersketeknikk. Jeg synes det grenser mot sykelig at en 8-9 åring har så stort behov for å sove så ofte med sin far, i tillegg med en mer fremmed person i sengen. Da er det noe som ikke stemmer og tiden burde heller vært brukt til å finne ut hva.Anonymous poster hash: 18727...94a HI sier "iblant". Hvordan det kan snus til at det er noe galt med barnet vet jeg ikke. Barnet avvises tydeligvis fortløpende på sitt ønske, fordi det ikke passer far og ny dame. Trist, spør du meg. Ok da har jeg nok misforstått, men jeg synes likevel det er rart at en så stor gutt ønsker dette så jeg ville nok anbefalt far å ta en lengre prat om dette. Noe skurrer i mine ører iallefall, men heldigvis er det lov til å være uenige. Anonymous poster hash: 18727...94a
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 5. januar 2014 #48 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor er det så galt at en voksen kvinne verner om sine grenser? Snu litt på det: Hva om det dreide seg om en mann som ikke ønsket å dele seng med sin prepubertale stedatter - hva slags respons ville dere gitt ham da? Et nei er et nei - det må barn lære seg å akseptere. Et barn skal ikke styre hvem som skal sove hvor og sammen med hvem. Når det gjelder sønnens behov for såkalt "pappakos" så må da dette kunne finne sted på en annen plass enn i ektesengen? Vet du hva, det er ikke for å dra et hersketeknikk-kort, MammantilNurket, men her tror jeg du har for llite barn til å forstå. Og å seksualisere situasjonen gjør det ikke bedre. Sug lut, her tar du feil. Man må ikke ha barn selv for å forstå. Det du sier nå er faktisk hersketeknikk. Jeg synes det grenser mot sykelig at en 8-9 åring har så stort behov for å sove så ofte med sin far, i tillegg med en mer fremmed person i sengen. Da er det noe som ikke stemmer og tiden burde heller vært brukt til å finne ut hva. Anonymous poster hash: 18727...94a Å mistenkeliggjøre situasjonen fordi at et 8 år gammelt barn trenger nærhet fra sin far/mor/familie, er direkte sløvt. Hi sier selv at hun har vært sammen med mannen i under 2 år. Det er ikke så lang tid, og barnet har antakeligvis ikke blitt helt vant til situasjonen enda. Selvfølgelig trenger han innimellom å få kjenne at faren fortsatt er der med ham. Dag OG natt. Min søster sov i våre foreldre sin seng til hun var 10 år. Ikke fordi noe var galt verken med henne eller oss, men fordi hun følte seg tryggere. Barn er barn. Hvorfor innbiller folk seg at unger er selvstendige vesener uten behov for nærhet eller kjærlig kontakt i en alder av 8 år? Og HI, hvis det største problemet her er at du sover naken, så kan det vel ikke være en enorm utfordring å hive på seg en nattdrakt eller noe undertøy?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #49 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor er det så galt at en voksen kvinne verner om sine grenser? Snu litt på det: Hva om det dreide seg om en mann som ikke ønsket å dele seng med sin prepubertale stedatter - hva slags respons ville dere gitt ham da? Et nei er et nei - det må barn lære seg å akseptere. Et barn skal ikke styre hvem som skal sove hvor og sammen med hvem. Når det gjelder sønnens behov for såkalt "pappakos" så må da dette kunne finne sted på en annen plass enn i ektesengen? Vet du hva, det er ikke for å dra et hersketeknikk-kort, MammantilNurket, men her tror jeg du har for llite barn til å forstå. Og å seksualisere situasjonen gjør det ikke bedre.Sug lut, her tar du feil. Man må ikke ha barn selv for å forstå. Det du sier nå er faktisk hersketeknikk. Jeg synes det grenser mot sykelig at en 8-9 åring har så stort behov for å sove så ofte med sin far, i tillegg med en mer fremmed person i sengen. Da er det noe som ikke stemmer og tiden burde heller vært brukt til å finne ut hva. Anonymous poster hash: 18727...94a Sykelig at et barn på 8 år vil sove noen ganger med en far? Og hvorfor er set kun 8.åringen som skal ta hensyn til denne fremmede i sengen, og ikke den fremmede selv? Det som derimot ER sykelig er at en helt naturlig ting blir omgjort til noe seksuelt. Kjenner en ikke stebarna bedre enn at en ser på 8.åringen som så stor at han aldri vil sove med foreldre, og at en nærmest tillegger han seksuelle motiv er en helt på bærtur. Med så lite kjenneskap til barnet bør en vel strengt tatt vente med overnatting overhodet. Er så glad jeg ikke vokste opp i en familie som nektet meg inngang på soverommet til de voksne den dagen jeg begynte på skolen f.eks. Anonymous poster hash: 6fb58...b7c Jeg nevnte aldri noe som omgjør diskusjonen til at gutten hadde seksuelle motiv. Nå er du fryktelig langt unna selve fakta her. Jeg sa heller ikke at barnet ikke skulle tas hensyn til, jeg mener jo at det bør gripes tak i dette. Anonymous poster hash: 18727...94a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #50 Skrevet 5. januar 2014 Gulltoppoglillebjørn, nå trekker du slutninger som ikke stemmer. Jeg har aldri mistenkeliggjort sønnen, men jeg oppfatter det som unormalt og at det bør tas tak i. Om barnet på 8-9 år er utrygt så er ikke dette bra, og heller ikke slik det er for de fleste 8-9 åringer. Derfor bør han få prate om dette. Men nå trodde jo jeg at dette var en hyppig hendelse og ikke bare iblant, som sug lut tydeligvis vet, så da endrer saken seg litt. Anonymous poster hash: 18727...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå