Gå til innhold

Dere som ammer OG gir flaske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever dere tull med at baby ikke vil ta pupp innimellom? Jeg ammer og pumper 50/50 pga vedvarende sårhet på brystvortene. Men i det siste har babyen (8 uker) begynt å nekte å ta pupp på dagtid, det går greit om natta. Han skriker og vrir seg vekk :(

Er det bare å gi opp ammingen da? Orker ikke fulltidspumping, det måtte jeg gjøre de første 3-4 ukene..bare styr!

Anonymous poster hash: 90386...02b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei her var det stikk motsatt,han ble rasende når han fikk flasken å la seg i puppestillig istedet å åpnet munnen.

Anonymous poster hash: 659d5...4da
Skrevet

Av og til snur han seg vekk fra puppen, da gir jeg han ikke mer før han er skikkelig sulten. (min er 4 mnd) Jeg trur grunnen er at fra flasken spruter melken ut av seg selv og på puppen må han suge selv, ren latskap :P

Anonymous poster hash: 10d2e...d87

Skrevet

Opplevde akurat det du beskriver, og for min del var det begynelsen på slutten. Prøvde å unngå å gi flaske mest mulig, men hadde ikke nok melk så måtte jo gi litt flaske. Pumpet til babyen var 4 mnd, og det gjør jeg aldri igjen.

Anonymous poster hash: ab64f...7f8

Skrevet

Ja og nei. Som regel ikke noe problem, men når puppen ikke er full (altså hun må jobbe for melka), så kan hun snu seg vekk. Pakker bare bort puppen og venter til hun blir sulten. snart 4 mnd.  Aldri et problem så lenge melka renner av seg selv, så jeg mistenker at hun er lat :P

Kommer til å gi mme med skje hvis det blir et større problem, men foreløpig går det med venting.

Anonymous poster hash: 06a25...78b
Skrevet

Huff, kanskje det er begynnelsen på slutten :( Har prøvd så hardt, alt har dreid seg om amming, pumping og sterilisering siden vi kom fra sykehuset. Har nok melk så det er ikke det heller. Er redd jeg har presset for mye på med puppen så han har fått vegring. Tenk å måtte gi seg etter å ha prøvd så lenge å få det til, nesten så jeg angrer på at jeg ikke gav opp tidligere. Hadde det ikke vært dette ammepresset fra alle kanter, føler meg jo totalt mislykket.

Anonymous poster hash: 90386...02b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...