Gå til innhold

Jeg er gravid. Og jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg skal gjøre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tidlig enda.7 uker. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg har kjent kjæresten min i 7 år og vi rotet i lang tid før vi ble sammen. Det siste året har ikke ting vært så greit mellom oss, han er en typisk rastløs sjel som hele tiden vil ut på nye eventyr . Jobben hans gjør at han har vært mye borte på diverse oppdrag, spesielt det siste året og jeg har vært så nær med å slå opp flere ganger. Men jeg klarer det ikke. Jeg elsker han selv om jeg innerst inne har en vond følelse av at han ikke elsker meg like høyt. Han er alltid snill og god og viser at han setter veldig pris på meg. Men når han ikke er villig til å gi opp "friheten" sin så betyr jeg kanskje ikke nok?

Uansett, det er hans barn. Og jeg har ingen anelse om jeg bør fortelle det eller ikke.

Kan bare forestille meg hvordan media kommer til å fråtse i dette. Han har ingen planer om barn nå. Ikke jeg heller for den saks skyld. Men jeg har grei økonomi og god jobb. Jeg har ressursene som trengs og jeg elsker barn. Men ønsker jeg å bli alenemor?

Anonymous poster hash: 7e1bc...74e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du blir alenemor?

Anonymous poster hash: 5ca98...e83

Skrevet

Huh? Media?

Selvfølgelig må du fortelle det. Det er hans barn også. Først etter at han får vite om det, kan du/dere finne ut hva som skjer videre.

Anonymous poster hash: b7a44...e2f
Skrevet

nais trai

??? :(

Skrevet

nais trai

Ja alle skjønner jo hvem faren liksom er.

Anonymous poster hash: ef3c3...7d3

Skrevet

Du kan ikke kontrollere eller styre hans følelser eller valg i livet. Men du kan ta kontroll over ditt eget liv. Du må jo fortelle ham det, og stålsette deg for hva som kommer - om han er en støtte eller ikke. 

Du må bestemme deg for om du ønsker å beholde barnet eller ikke, og det bør nesten være en avgjørelse som bør være litt uavhengig av hva den frihetstrengende barnefaren måtte finne på å velge. Dette valget er jo mye viktigere enn ham. 

Men altså, media? Aner ikke om du er A-kjendis jeg altså, men et barn på vei er da ikke akkurat fryktelig interessant for almenheten... hvorfor skulle de skrive så fryktelig mye om det? Vet at jeg selv ikke hadde giddet å lese om en eller annens graviditet i alle fall, og særlig ikke om forholdet til faren.

Anonymous poster hash: 4f8c0...ff6
Skrevet

nais trai

Ja alle skjønner jo hvem faren liksom er.

Anonymous poster hash: ef3c3...7d3

Jeg skjønner ikke hvem dette liksom skal være.. hvem?

Anonymous poster hash: 461e1...156

Skrevet

Er bare å si det som det er, du er gravid, du veier for og imot abort, så får dere felles finne ut om det blir barn eller ikke.

Anonymous poster hash: cb076...1ac
Skrevet

Jeg tipper at trollet vil vi skal fore det. Jarlefanatiker ;). Skjønner ikke helt greia med Jarle men ok.

Anonymous poster hash: d09a3...f94

Skrevet

Jeg tipper at trollet vil vi skal fore det. Jarlefanatiker ;). Skjønner ikke helt greia med Jarle men ok.

Anonymous poster hash: d09a3...f94

Nei, nei, du misforstår! Jarle og jeg var bare en two time- thing. Og kjæresten min har tilgitt meg for det

Skrevet

Pfffft. Det er JEG som bærer barnet hans!

Du juuuuger!

Anonymous poster hash: c13ee...ada
Skrevet

Hold an nå litt! Jarle er nemlig min, og jeg bærer hans firlinger rundt navlen min. Ikke kom her og Jarle meg her og Jarle meg der...

Jeg trekker tilbake det jeg skrev lengre oppe! Du våger ikke fortelle han at du bærer ungen hans, for han er miiiin!

Anonymous poster hash: b7a44...e2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...