Gå til innhold

Noe lettvint og godt til kakebordet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bursdag i morgen! Kaken ble katastrofe, og inn kommer familie og venner på middag og kake. Panikk! Hva kan jeg lage som er enkelt og raskt, men samtidig godt? Står helt stille i hodet! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vafler? Sveler? Fruktsalat?

Anonymous poster hash: 2ebfe...9d4

Skrevet

Isboks med peanutter til, smarties, sjokoladesaus osv osv - det er jo godt :) Og kanskje noen vafler? Det er jo også godt :) 

Lykke til. Ofte er det enkle like godt!

Skrevet

Takk! Har dessverre ikke så mye frukt å skryte av, ellers hadde det vært en innertier. Isen forsvant i jula. 

Muffins skal jeg sjekke litt rundt for, det var en god ide! Men trenger en oppskrift på krem uten smør, for det er jeg selvsagt tom for.

Herregud, høres ut som om jeg ikke har noe som helst, og likevel renner kjøleskapet nesten over. 

Skrevet

Ah. Løsningen presenterte seg selv da jeg fant jordbær i fryseren og vaniljekrem i skapet. Sukkerbrød med vaniljekrem og jordbær må bli greit nok vel? 

Skrevet

Muffins med eplesyltetøy og kanel.

Skrevet

Rullekake? Charlotte Russe? Det er enkelt og gjør seg ferdig i natt:-) Men har DU laget mislykket kake????

Skrevet

Rullekake? Charlotte Russe? Det er enkelt og gjør seg ferdig i natt:-) Men har DU laget mislykket kake????

Nja og tja. Smaken var grei, for å si det sånn :P Men en enkel bløtkake får gjøre susen ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...