Gå til innhold

Hjelp med litt her damer..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har chatta en god stund med en fyr og vi har etterhvert blitt godt kjent. Jeg har hele tiden vært åpen på at jeg ikke er aktivt på utkikk etter en kjæreste men synes det er fint å prate litt med hyggelige mennesker og så får man ta det som det kommer

Men i det siste har jeg merket at han har blitt veldig gira, og han fortalte meg at han ville treffe meg for å se om det kunne bli noe mer mellom oss.

Han har spurt mange ganger om jeg ikke kan send et bilde av meg og det gjorde jeg tilslutt. Han sendte et tilbake og det er fælt å si, men jeg fikk litt hakeslepp.. Han er mindre pen om man kan si det sånn, ser veldig usunn og utrent ut, veier vel det dobbelte av det jeg gjør.. Veldig turn off for min del, føler meg slem som tenker det men sånn er det nå. Han er veldig hyggelig men var i utgangspunktet ikke helt overbevist om at det kunne bli noe mellom oss, men etter å ha sett han er jeg helt sikker på at det aldri kunne gå...

Uff, får så dårlig samvittighet men vil ikke treffe han..men hva sier jeg? Jeg vil jo ikke såre han på noe vis men samtidlig gjøre ting klart for han på en okei måte..

Anonymous poster hash: 234f3...66b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger jo ikke å si noe. Du kan vel droppe ham og overse meldingene fra ham. Det har jeg gjort mange ganger. Funker det.

Anonymous poster hash: b6a75...45e
Skrevet

Du trenger jo ikke å si noe. Du kan vel droppe ham og overse meldingene fra ham. Det har jeg gjort mange ganger. Funker det.

Anonymous poster hash: b6a75...45e

Utrolig ufint, spesielt om man allerede chatter sammen.

HI: Vær ærlig. Si at du setter pris på samtalene, men at dere ikke kunne vært mer enn venner.

Man kan ikke like alle, og det de fleste voksne menneskene. Om han spør noe mer utover det, trenger du ikke utdype svaret ditt heller.

Skrevet

Svar som du har gjort hele tiden før, altså at du ikke er på utkikk etter noen og kun er interessert i å chatte.

Anonymous poster hash: 9c869...f2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...