Gå til innhold

Ang. hvem man skal invitere i bursdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min fyller snart fem og jeg hadde sett for meg hele avd fra barnehagen i selskapet. Gutten min vil ikke det. Han vil invitere en gutt fra avdelingen, en nabogutt, bestevennen fra forrige barnehage, to søskenbarn og to barn av vennepar av oss.

Han liker ikke så mange folk og mye bråk, sier han. Er vel OK, det? Føler liksom at de fra barnehagen burde få komme, siden han har vært i flere selskap hos dem. På den andre siden vil jeg jo at han skal ha det bra i sin egen bursdag. :)

Anonymous poster hash: 9a6e7...469

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker nå at så lenge det er snakk om en gutt fra avdelingen som blir bedt vil det ikke bli det samme som om en gutt ikke ble bedt mens resten kom. Gutten min ønsket også å be noen utvalgte, men det ble gjort pr sms til foreldrene, og ikke i bhg. Han liker heller ikke så mange folk på en gang:-)

Anonymous poster hash: 50462...5c6
Skrevet

Jeg synes også det er greit så lenge det ikke er bare en eller noen få som blir utelatt. 

Skrevet

Høres greit ut det, men håper dere har tenkt igjennom at det kan være at gutten deres ikke blir invitert i så mange bursdager fremover når han ikke inviterer tilbake. Å være 5 år og kanskje allerede bli utelatt fra bursdagsarena er litt vel tidlig?

Anonymous poster hash: b19ae...677
Skrevet

Har ikke tenkt så mye på akkurat det, nei. Hmm...

Skrevet

Jeg ville gjort helt som deg. Min gutt hadde hele avdelingen + noen søsken osv...og det ble bare bråk og feil for han:( Han vil ha to venner og søsken nå sier han:p Han skal få det som han vil, han liker heller ikke bråk og styr.

Anonymous poster hash: ed1df...9bd
Skrevet

Hadde latt han invitere de han vil. Tror ikke han blir utelatt av gruppebursdager av den grunn. I så fall bør man jo ta opp problemet. Det er da mange i klassen/barnehagen som ikke har bursdagsselskap, de blir selvfølgelig inkludert i de som velger å ha fellesbursdager for det.

Skrevet

Flott, da går vi nok for det. Takk for svar, herlige damer. :-)

Skrevet

Har gjort det samme som deg, han fikk invitere de tre andre guttene på avdelinga,noen søskenbarn og venner utenfor barnehagen.Han hadde blitt invitert til andre bursdager der hele avdelinga ble invitert,men vi følte ikke for å gjøre det slik (ikke han heller) så gjør det slik som han vil ha det,best det!

Anonymous poster hash: d0acd...681
Skrevet

Jeg synes det er helt greit å gjøre det slik dere tenker så lenge det bare er en fra barnehagen som inviteres. Vi bryr oss ikke om hvem våre barn har blitt invitert til når vi inviterer, men på en måte er det litt synd hvis det er barn gutten skal gå på skolen sammen med siden. Vår erfaring er i hvertfall at disse besøkene hjemme hos hverandre i bursdagsselskaper betyr mye for hvor godt ungene føler de kjenner hverandre.

Anonymous poster hash: 1da5b...035

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...