Gå til innhold

Hvor mye promille av 4 slurker vin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er 8 måneder gammel og har i flere uker sovet fra 19.30-02.00. I kveld tok jeg derfor sjansen og ønsket å drikke et glass vin for første gang etter fødselen. Jeg tok 4 slurker og så våknet hun. Hun var totalt utrøstelig, hylte til det til slutt ikke kom lyd. Jeg vet at det er galt, jeg har så vondt inni meg, men hun fikk roe seg på puppen. Hun drakk ikke et minutt en gang, men nå har jeg vanvittig dårlig samvittighet. Hvor farlig tror dere dette er? Vær så snill å ikke fortell meg hvor dårlig mor jeg er, den følelsen har jeg allerede :(

Anonymous poster hash: 9efc4...8fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Promillen er vel såkalt ikke-eksisterende, så slapp helt av!

Etter ett glass vin målte jeg promillen min i jula (fikk alkomåler i julegave, ikke spør hvorfor:-)) og den var på 0,0.

Ammer etter ett glass vin jeg altså:-)

Skrevet

Promillen er vel såkalt ikke-eksisterende, så slapp helt av!

Etter ett glass vin målte jeg promillen min i jula (fikk alkomåler i julegave, ikke spør hvorfor:-)) og den var på 0,0.

Ammer etter ett glass vin jeg altså:-)

Tusen tusen takk, nå kjennes det litt bedre! :)

Hi.

Anonymous poster hash: 9efc4...8fb

Skrevet

IKKE farlig! Kos deg videre med vinen du. Ammer ikke nå, men hadde også ammet etter 1 glass vin. :)

Anonymous poster hash: 78456...fcb

Skrevet

Slapp av :) Ikke farlig. Jeg ammer også etter et glass vin. Helt greit i følge både helsesøster og legevenninne.

Anonymous poster hash: a73d0...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...