Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Er det rart? Han sier han vil sitte der, ser på youtube på mobilen å sånn. Men jeg er redd for at han sitter der inne å er lei seg å tenker. Det er vel normalt at en på 10 år sitter alene å rommet sitt? Er det bare jeg som er rar? Anonymous poster hash: 3940a...a0d
Flettfrid og lilleprins Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Det er normalt. Jeg husker jeg kosa meg voldsomt i eget selskap på rommet mitt. Pusla med alt mulig, skriving, musikk, tenkte, rydda, leste osv.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Er det rart? Han sier han vil sitte der, ser på youtube på mobilen å sånn. Men jeg er redd for at han sitter der inne å er lei seg å tenker. Det er vel normalt at en på 10 år sitter alene å rommet sitt? Er det bare jeg som er rar? Anonymous poster hash: 3940a...a0d Det er nok helt normalt . Noen liker å være litt mer alene , mens andre liker mer å være sosiale. Men jeg hadde vært litt skeptisk til å la han se på YouTube alene. Det er mye sykt innpå der! Anonymous poster hash: 0bc74...156
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Det er da helt normalt. Hadde vært rarere om du hadde måtte aktivisere en 10-åring! Anonymous poster hash: 60a01...b80
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Det er da helt normalt. Hadde vært rarere om du hadde måtte aktivisere en 10-åring! Anonymous poster hash: 60a01...b80 Enig. Anonymous poster hash: 38912...c11
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Min 10 åring er også mye allene på rommet, pusler med hobby ting, hører på musikk, leser, ser filmer. Eller bare slapper av. Jeg tenkte at dette var ikke bra og prøvde å finne på noe for å aktivisere 10 åringen men fikk klar beskjed om at man ønsket å være i fred og slappe av. Så husker jeg da jeg selv var barn i den alderen og jeg likte å være i fred , satt å tegnet, hørte på musikk eller leste. Anonymous poster hash: 84b1f...090
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 12 åringen min sitter og mye alene på rommet. Han sier han koser seg der. Jeg har konstant dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 98b4a...ea7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Jeg hadde også vært skeptisk til å la han få se på you tube alene. Anonymous poster hash: f6384...6ed
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Det er da helt normalt at barn sitter alene på rommet sitt og holder på med sitt. Det har da mine gjort fra fireårsalderen. Selvfølgelig er det deilig for tiåringen å få sitte i fred for mor innimellom. De fleste har vel lyst til å gjøre ting som ikke andre vet helt hva er innimellom? Anonymous poster hash: e9e33...1bb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Jeg ELSKET å være alene på rommet mitt! Elsker å titte på tv, rydde, ordne, lese blader osv. En 10 åring trenger tid for seg selv, så bare vær glad for at han liker det Anonymous poster hash: 46bc8...961
linoleum Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Sukk, jeg skulle ønske det var meg noen ganger... Høre på musikk, tegne eller putle med hobby, bli ropt ned til ferdig middag... Tiåringen koser seg sikkert:-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Jeg elsket å være alene da jeg var ung (Det gjør jeg enda også) så akkurat det hadde jeg ikke reagert på. Men å la han sitte på nett alene? Niks. Mange drapsvideoer på youtube. Anonymous poster hash: abcc4...237
Lammelåret Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Du kan vel titte innom tiåringen din innimellom, bare for å sjekke?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Takk for svar. Må kanskje legge til at han er deprimert i perioder, Og alltid klager over at han ikke har nok tid med meg. Helst vil han sove med meg. Og være sammen med meg hele tiden. Derfor begynner jeg å lure litt når han vil være alene på rommet putselig. Redd for at han egentlig ikke vil det. Men føler seg ensom å trist derfor er han der inne, vet ikke helt. Er bare redd han ikke forteller meg at han ikke har det bra. Anonymous poster hash: 3940a...a0d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Du kan vel titte innom tiåringen din innimellom, bare for å sjekke? Ja jeg titter innom hele tiden, og spørr hvordan det går og om han ikke vil komme ut til oss, men det vil han ikke. Anonymous poster hash: 3940a...a0d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Jeg henger ikke over skuldrene til min 9 åring når han er på data og YouTube. Vi har klare grenser på hva som er lov og ikke lov å se på. Titter innom jevnt og trutt, han skjuler aldri noe. Har tro på egen tid og klare grenser. Anonymous poster hash: a8443...9f5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Jeg hadde også vært skeptisk til å la han få se på you tube alene. Anonymous poster hash: f6384...6ed Å herregud! Er du seriøs???? Anonymous poster hash: 60a01...b80
Lammelåret Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Takk for svar. Må kanskje legge til at han er deprimert i perioder, Og alltid klager over at han ikke har nok tid med meg. Helst vil han sove med meg. Og være sammen med meg hele tiden. Derfor begynner jeg å lure litt når han vil være alene på rommet putselig. Redd for at han egentlig ikke vil det. Men føler seg ensom å trist derfor er han der inne, vet ikke helt. Er bare redd han ikke forteller meg at han ikke har det bra. Anonymous poster hash: 3940a...a0d Har du prøvd å besøke han på rommet? Ta med et brett med noe du vet han liker å drikke eller spise og spør om du får komme på besøk. Kanskje se på You Tube sammen eller noe annet?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Takk for svar. Må kanskje legge til at han er deprimert i perioder, Og alltid klager over at han ikke har nok tid med meg. Helst vil han sove med meg. Og være sammen med meg hele tiden. Derfor begynner jeg å lure litt når han vil være alene på rommet putselig. Redd for at han egentlig ikke vil det. Men føler seg ensom å trist derfor er han der inne, vet ikke helt. Er bare redd han ikke forteller meg at han ikke har det bra. Anonymous poster hash: 3940a...a0d Har du prøvd å besøke han på rommet? Ta med et brett med noe du vet han liker å drikke eller spise og spør om du får komme på besøk. Kanskje se på You Tube sammen eller noe annet? Føler vel at jeg har gjort det også , men skal prøve det på nytt:) Har to andre små som trenger meg hele tiden , så er jo grenser for hvor mye tid jeg har også. Men må jo finne tid til han selvfølgelig. Takk for svar:) Anonymous poster hash: 3940a...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå