Gå til innhold

Noen som shopper mye på nett her?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg ikke på "vanlige" nettsider som cubus, H&M osv der det bare er klær, men mere lignende lightinthebox.com...

Med andre ord, billige, trygge nettsider med alt mulig rart på :)

Skrevet

Fikk plutselig lyst på noe nytt, har ikke shoppet på en evighet 😲

Anonymous poster hash: d5084...e0a

Skrevet

Holder meg mest til Zalando, asos, amazon, osv. 

Ebay får jeg alltid litt vondt i meg av å bruke, særlig når jeg bestiller billig ræl fra Hong Kong... "barnearbeid" og "utnytting" og "miljøfiendtlig" er det som hopper opp da. Litt det samme med dealextreme.com. 

Anonymous poster hash: 58b90...f38
Skrevet

Handler mye fra følgende:

amazon.co.uk

play.co.uk

etsy.com

next.co.uk  (veldig billige, fine klær til voksne og barn)

ebay.co.uk

miinto.no

thekidwho.eu  (masse fint til barn)

Skrevet

Holder meg mest til Zalando, asos, amazon, osv. 

Ebay får jeg alltid litt vondt i meg av å bruke, særlig når jeg bestiller billig ræl fra Hong Kong... "barnearbeid" og "utnytting" og "miljøfiendtlig" er det som hopper opp da. Litt det samme med dealextreme.com. 

Anonymous poster hash: 58b90...f38

Mens jeg tenker at de tjener langt mer på å selge ting stykkevis, fremfor pr kilo til store bedrifter.

Skrevet

ETSY.com :D elsker det siden de fleste sender til norge & prisene er allt fra nesten gratis til latterlig dyrt. har masse klær sminke & smykker der i fra + at vi kjøpte alle julegavene derfra i "år" :)

Skrevet

ETSY.com :D elsker det siden de fleste sender til norge & prisene er allt fra nesten gratis til latterlig dyrt. har masse klær sminke & smykker der i fra + at vi kjøpte alle julegavene derfra i "år" :)

Den så bra ut, mulig jeg bestiller litt derifra gitt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...